Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 09:23OK - jag har bestämt mig för att hänga på. Hur ska jag lägga upp det som ett mål så jag slipper räkna själv.
OK - jag har bestämt mig för att hänga på. Hur ska jag lägga upp det som ett mål så jag slipper räkna själv.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 09:27http://www.funbeat.se/als/edit.aspx?alID=76570&PersonID=130228
En middag hos Karin Fransson i Borgholm tack 🙂
http://www.funbeat.se/als/edit.aspx?alID=76570&PersonID=130228
En middag hos Karin Fransson i Borgholm tack 🙂
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 09:39Länken funkar inte men jag tror kanske jag löst det själv. Du kan väl kolla på mina mål och se om det är OK.
Länken funkar inte men jag tror kanske jag löst det själv. Du kan väl kolla på mina mål och se om det är OK.
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 09:55Va?
BILD:www.funbeat.se/als/edit.aspx?alID=76570&PersonID=130228
Va?
BILD:www.funbeat.se/als/edit.aspx?alID=76570&PersonID=130228
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 10:01Nej, det stämmer Barbro. Jag kommer inte åt dina mål heller 🙂
Jag gjorde så här:
*Datum - Inga konstigheter
*Antal repetitioner - 10920 + räkna fler pass..
*Summera för....
*Bara de träningsformer... klicka i armhävningar.
Spara målet.Lunch på Villa
Nej, det stämmer Barbro. Jag kommer inte åt dina mål heller 🙂
Jag gjorde så här:
*Datum - Inga konstigheter
*Antal repetitioner - 10920 + räkna fler pass..
*Summera för....
*Bara de träningsformer... klicka i armhävningar.
Spara målet.
Lunch på Villa
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 11:24Hakar på denna utmaningen, tror jag. En uppmuntran att träna ovandelen också, är urusel på detta!
Hakar på denna utmaningen, tror jag. En uppmuntran att träna ovandelen också, är urusel på detta!
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 11:40Tack - jag fixade det (tror jag).
Villa Lavendel låter bra. Bara kom ner till Öland så fixar vi det 🙂
Tack - jag fixade det (tror jag).
Villa Lavendel låter bra. Bara kom ner till Öland så fixar vi det 🙂
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 17:27Nu får jag användning av min julklapp från svärfar
BILD:www.smrfoamroller.com/pushupbar.gif
Nu får jag användning av min julklapp från svärfar
BILD:www.smrfoamroller.com/pushupbar.gif
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 18:07Dedär grejorna såg jag i en sportaffär, men jag fattar inte riktigt hur det ska användas ...
Dedär grejorna såg jag i en sportaffär, men jag fattar inte riktigt hur det ska användas ...
Quote from Funbeat user on 29 December 2009, 18:19Har faktiskt testat dom och det känns som att man gör en "renare" armvävning med dom.
Fick även en dörr trapets av svärfar, vet inte hur jag skall tolka dessa klappar.
Har faktiskt testat dom och det känns som att man gör en "renare" armvävning med dom.
Fick även en dörr trapets av svärfar, vet inte hur jag skall tolka dessa klappar.