Quote from Funbeat user on 17 January 2010, 15:17Jisses Tomas. Nu tryckte du på nostalgiknappen 🙁
Pelekas beach, Glifada, Paleokastritsa, Sidari, Kassiopi. Uj uj. Men då dracks det mest Amstel. Å lite Carlsberg. Kanske nån Heineken. Eller en Keo?
Jisses Tomas. Nu tryckte du på nostalgiknappen 🙁
Pelekas beach, Glifada, Paleokastritsa, Sidari, Kassiopi. Uj uj. Men då dracks det mest Amstel. Å lite Carlsberg. Kanske nån Heineken. Eller en Keo?
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 15:41Lånade den här från en annan tråd
http://www.youtube.com/watch?v=9gWRSjbvEyU
Det här skulle höja ribban en del i vår "tävling"
Lånade den här från en annan tråd
http://www.youtube.com/watch?v=9gWRSjbvEyU
Det här skulle höja ribban en del i vår "tävling"
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 15:44Ha ha ha! Du är inte klok Tomas! Det var ju bland det sjukaste jag hört och sett! Tack för skrattet! Jag håller mig nog till mina vanliga!
Ha ha ha! Du är inte klok Tomas! Det var ju bland det sjukaste jag hört och sett! Tack för skrattet! Jag håller mig nog till mina vanliga!
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 15:46Det är ingen "tävling"....
Det är ingen "tävling"....
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 15:48Det står ju inom citattecken, det betyder ju att det inte är någon tävling!! (V)
Det står ju inom citattecken, det betyder ju att det inte är någon tävling!! (V)
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 18:42Såg precis ut som då jag gör mina armhävningar ... med undantag för slipsen då förstås! (H)
Såg precis ut som då jag gör mina armhävningar ... med undantag för slipsen då förstås! (H)
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 19:42Häftigt! 😀
Häftigt! 😀
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 19:57Yvonne! Det är upp till bevis nu,gärna med en ölsejdel i handen:D
Yvonne! Det är upp till bevis nu,gärna med en ölsejdel i handen:D
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:09Jag fick det till att han gjorde 38 armhävningar. "Hur svårt kan det vara"? (H)
Jag fick det till att han gjorde 38 armhävningar. "Hur svårt kan det vara"? (H)
Quote from Funbeat user on 21 January 2010, 22:37Jag längtar efter att få se dig göra dem Elli:D Fast du som har ett förflutet som" bodyguard"har nog inga problem med dem;)
Jag längtar efter att få se dig göra dem Elli:D Fast du som har ett förflutet som" bodyguard"har nog inga problem med dem;)