Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 06:46Tomas ... titta noga, jag gör dem nu!
.... såg du?
Tomas ... titta noga, jag gör dem nu!
.... såg du?
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 10:47Kerstin?
Du glömmer väl inte att göra dina armhävningar? 🙂
Kerstin?
Du glömmer väl inte att göra dina armhävningar? 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 10:49Yvonne! Jag var i duschen !Kan du göra dem en gång till?
Yvonne! Jag var i duschen !Kan du göra dem en gång till?
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 14:18Ouupsi!
Påkommen..
Nja, min ide vart att man får ändå göra ca 40st straffarmhävningar per vanliga träningar (Rugby 4pass, brottning 2pass) så har det varit tidigare år, men i år verkar alla tränare ha glömt denna bestraffning.. det blev 20 i mån + 40 på
Ouupsi!
Påkommen..
Nja, min ide vart att man får ändå göra ca 40st straffarmhävningar per vanliga träningar (Rugby 4pass, brottning 2pass) så har det varit tidigare år, men i år verkar alla tränare ha glömt denna bestraffning.. det blev 20 i mån + 40 på
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 15:03Admin ser allt (H).
Admin ser allt (H).
Quote from Funbeat user on 22 January 2010, 16:24Allt bra också..*blink*..
Tack admin. Ska börja regga dem jag iaf gjort.. och roa mig i helgen med "15snabba" i tid å otid..Gaah jag är ju en hel vecka back, gillar vintern för mycket!
Ha det fint å träna (annat också) flitigt (så jag har en chans är ni g
Allt bra också..*blink*..
Tack admin. Ska börja regga dem jag iaf gjort.. och roa mig i helgen med "15snabba" i tid å otid..Gaah jag är ju en hel vecka back, gillar vintern för mycket!
Ha det fint å träna (annat också) flitigt (så jag har en chans är ni g
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 11:00Tjohooo, nu har jag segat mig in på top 10!
Det ska jag fira på Ålandskryss i helgen, skepp ohoj gott folk 🙂
Tjohooo, nu har jag segat mig in på top 10!
Det ska jag fira på Ålandskryss i helgen, skepp ohoj gott folk 🙂
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 12:34Grattis Jonas! och välkommen upp på topp 10 🙂
Ha en fin seglats. Drick inte för många lonkero bara.BILD:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7f/Hartwall_Original_Gin_Long_Drink.jpg
Grattis Jonas! och välkommen upp på topp 10 🙂
Ha en fin seglats. Drick inte för många lonkero bara.
BILD:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7f/Hartwall_Original_Gin_Long_Drink.jpg
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 12:35Grattis Jonas! och välkommen upp på topp 10 🙂
Ha en fin seglats. Drick inte för många lonkero bara.EDIT: Dubbelpost (#)
Grattis Jonas! och välkommen upp på topp 10 🙂
Ha en fin seglats. Drick inte för många lonkero bara.
EDIT: Dubbelpost (#)
Quote from Funbeat user on 23 January 2010, 14:53Lonkero är gott! (H:)
... bra som omväxling till all öl!
Lonkero är gott! (H:)
... bra som omväxling till all öl!