Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 01:13Tjenixen hävare.. är det nån som enkelt vill förklara för mig varför man (i mitt fall) i topplistan står på 17min, när man eg hävt 27min? Nån som vet.. spelar inte jättestor roll, det är ju ingen tävling.. men ändå.. vore kul att veta!
Tjenixen hävare.. är det nån som enkelt vill förklara för mig varför man (i mitt fall) i topplistan står på 17min, när man eg hävt 27min? Nån som vet.. spelar inte jättestor roll, det är ju ingen tävling.. men ändå.. vore kul att veta!
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 01:16Okki.. kom på mig själv. Vet jag är blond.. men inte så..
Handlade visst om en liten inställing, eehhehe!
Va inget..
Okki.. kom på mig själv. Vet jag är blond.. men inte så..
Handlade visst om en liten inställing, eehhehe!
Va inget..
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 08:42Hahaha Kerstin!
I regel är det mest äldre som pratar med sig själva men det verkar numera klättra lägre ner i åldrarna. Och i landet..
Hahaha Kerstin!
I regel är det mest äldre som pratar med sig själva men det verkar numera klättra lägre ner i åldrarna. Och i landet..
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 18:04Hahaa.. får väl antingen skylla på att ingen annan håller igång tråden här.. så man får göra nåt åt det själv med ett antal inlägg!
Eller så är jag ärlig å inser att i detta tillstånd kopplar inte hjärnan ihop 1+1.. men det går kanske över kan man hoppas
Hahaa.. får väl antingen skylla på att ingen annan håller igång tråden här.. så man får göra nåt åt det själv med ett antal inlägg!
Eller så är jag ärlig å inser att i detta tillstånd kopplar inte hjärnan ihop 1+1.. men det går kanske över kan man hoppas
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 18:33Kerstin
Det är ett nöje att bara studera er andra (#)
Kerstin
Det är ett nöje att bara studera er andra (#)
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 19:38Hej alla hulkar! 🙂
Har så snärjigt med alla armhävningar så jag hinner knappt skriva här. 😉
Hoppas ni tränar duktigt - snart halvtid till nästa månadsmaxning.... 🙂
Hej alla hulkar! 🙂
Har så snärjigt med alla armhävningar så jag hinner knappt skriva här. 😉
Hoppas ni tränar duktigt - snart halvtid till nästa månadsmaxning.... 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 19:47Själv tycker jag det känns ganska hopplöst att öka antalet jag klarar. Helt slut_varje_gång efter 30 st. Försöker hålla fokus på målet, dvs totalantalet under 2010 så får det ge sig själv 🙂 ...för utan utmaningen hade jag nog inte haft gjort en enda så
Själv tycker jag det känns ganska hopplöst att öka antalet jag klarar. Helt slut_varje_gång efter 30 st. Försöker hålla fokus på målet, dvs totalantalet under 2010 så får det ge sig själv 🙂 ...för utan utmaningen hade jag nog inte haft gjort en enda så
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 19:52Precis - jag hade aldrig i livet kört armhävningar varenda dag utan den här briljanta idén till utmaning. 🙂
Precis - jag hade aldrig i livet kört armhävningar varenda dag utan den här briljanta idén till utmaning. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 20:23@Ina och Fia-Lotta
BILD:www.33smiley.com/smiley5/love/28.gif
@Ina och Fia-Lotta
BILD:www.33smiley.com/smiley5/love/28.gif
Quote from Funbeat user on 10 February 2010, 21:48Ber om ursäkt Tomas, haahaa..
Ha en fin kväll alla!
Ber om ursäkt Tomas, haahaa..
Ha en fin kväll alla!