Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej kompisar!

Jag blir tvungen att utnyttja min reserv av extraarmävningar jag gjort i ett par dagar. Igår sprang jag "Råsta runt" och sprang i 3 timmar i snöstorm. Igår när jag kom hem hade jag huvudvärk av blåsten (och pallade inga armhävningar) och id

Du har ju lite att ta av 🙂
Hoppas armen känns bättre i morgon

Tungt idag spagetti i armarna. Grejade endast 53 st.

Jag är ledsen, men jag måste tyvärr hoppa av gruppen. Jag får inte till mina armhävningar. Hoppas att det blir någon fortsättning nästa år!
Alla ni andra: kör hårt! (H:)

Jag stannar kvar. Men har min egen lilla lista. På den är jag 1:a (H). Allvarligt talat, jag har mycket små möjligheter att nå målet för gruppen men tänker att det ändå är bra att hänga i. Säkert blir det rätt många fler armhävningar än det skulle bli ann

Tjena brudar! Är i lite samma funderingar.. stanna, hoppa av.. hmm.. Gillar inte när jag inte ligger först, men kan leva med att ligga sist också.. nätt och jämt iaf.
Jag ger det en vecka att bestämma mig.. har funderat länge så nu är det dags.
På plus s

Stannar kvar men ska prova metoden med vilodagar. För att armhävningar ska bli av måste jag ha övningen inlagd som planerat pass, annars hade jag varit avhoppad för länge sedan (H) Nu ser jag på startsidan vad jag bör göra!

Jag som ska köra varannan dag som test under mars måste nog också lägga in dagarna i kalendern - annars lär jag glömma. (#)

Här finns ju lite olika funderingar om häva eller inte häva, varje dag eller varannan mm
Jag är så himla glad att jag gick med här. TACK MICKE! (H:)
Nu har jag äntligen "lärt mig" att göra armhävningar, och bra går det också.
Kanon 🙂

BILD:www.33smiley.com/smiley5/love/8.gif