Quote from Funbeat user on 18 June 2010, 10:05Jag kämpar på med mina 30 varje morgon. Har blivit som en "kär vän" mellan frukost och dusch. Se´n blir det några extra i samband med annan träning.
Jag kämpar på med mina 30 varje morgon. Har blivit som en "kär vän" mellan frukost och dusch. Se´n blir det några extra i samband med annan träning.
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 06:57EFTERLYSNING:
Var tog alla armhävare vägen? Är det bara jag som kämpar på?
EFTERLYSNING:
Var tog alla armhävare vägen? Är det bara jag som kämpar på?
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 08:10Barbro. Tomas och jag kämpar på. Det blir ju inte varje dag förståss...
Barbro. Tomas och jag kämpar på. Det blir ju inte varje dag förståss...
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 16:48Måste skamset erkänna att hoppade av i somras. 🙁
Det blev för många dagar som jag inte hann med och en stressande "måste-hinna-ikapp" -känsla ...
Måste skamset erkänna att hoppade av i somras. 🙁
Det blev för många dagar som jag inte hann med och en stressande "måste-hinna-ikapp" -känsla ...
Quote from Funbeat user on 8 November 2010, 19:25Jag kämpar fortfarande! Nu när man vet att det inte är loket man möter i tunneln så ska man tusan också kunna hålla ut i drygt en månad till. 😉
Jag kämpar fortfarande! Nu när man vet att det inte är loket man möter i tunneln så ska man tusan också kunna hålla ut i drygt en månad till. 😉
Quote from Erik Widgren on 10 November 2010, 15:40Jag uppnådde 10920 i helgen. Nu fortsätter jag av bara farten och funderar på vad utmaningen nästa år ska vara!
Jag uppnådde 10920 i helgen. Nu fortsätter jag av bara farten och funderar på vad utmaningen nästa år ska vara!
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 16:01Jättebra och ett stort grattis Elin! och Lasse! och Barbro!
Jag har lagt upp en plan i min kalender nu och varvar 30 respektive 60 armhävningar fram till årsskiftet så att jag ska komma upp i 10920 stycken. Man måste ju nå uppnå sina mål (hv)
🙁
Mål 2011
Jättebra och ett stort grattis Elin! och Lasse! och Barbro!
Jag har lagt upp en plan i min kalender nu och varvar 30 respektive 60 armhävningar fram till årsskiftet så att jag ska komma upp i 10920 stycken. Man måste ju nå uppnå sina mål (hv)
🙁
Mål 2011
Quote from Funbeat user on 10 November 2010, 19:07Lysande Mikael, lycka till! 🙂
Kanske målet 2011 blir sit-ups!? Jag har en magruta... 😉
Lysande Mikael, lycka till! 🙂
Kanske målet 2011 blir sit-ups!? Jag har en magruta... 😉
Quote from Erik Widgren on 10 November 2010, 22:19Tack, Micke! 🙂
Jag funderade på jägarvila under 2011 (ja, inte hela tiden), men jag vet inte hur många minuter som är rimligt att klara. Nu fixar jag nog ingen alls!
Tack, Micke! 🙂
Jag funderade på jägarvila under 2011 (ja, inte hela tiden), men jag vet inte hur många minuter som är rimligt att klara. Nu fixar jag nog ingen alls!
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 21:04Jag har kämpat tappert,,,, men har varit ut och rest väääldigt mycket den sista tiden och tappade bort allt :@. Måste ta mig i kragen igen, 🙂
Jag har kämpat tappert,,,, men har varit ut och rest väääldigt mycket den sista tiden och tappade bort allt :@. Måste ta mig i kragen igen, 🙂