Quote from Funbeat user on 15 December 2010, 21:36..... och det ska ju bli så jäkla skönt samtidigt som jag kommer att sakna det. Har blivit som en kär vän som jag bara måste "hälsa på" varje morgon mellan frukost och dusch.
Just nu tänker jag att under 2011 ska jag inte göra en enda armhävning men vet i
..... och det ska ju bli så jäkla skönt samtidigt som jag kommer att sakna det. Har blivit som en kär vän som jag bara måste "hälsa på" varje morgon mellan frukost och dusch.
Just nu tänker jag att under 2011 ska jag inte göra en enda armhävning men vet i
Quote from Erik Widgren on 19 December 2010, 22:05Ja, jag kommer också att sakna armhävningarna så jag måste nog sätta upp någon egen utmaning.....
Ja, jag kommer också att sakna armhävningarna så jag måste nog sätta upp någon egen utmaning.....
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 07:411200 plankminuter! 😀
1200 plankminuter! 😀
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 08:16Jag är då med på det - "All in" (t+)
Jag är då med på det - "All in" (t+)
Quote from Funbeat user on 21 December 2010, 13:10Jag är också med. Har jag lyckats med detta...vilket jag tror kommer att gå vägen så är ju 1200 plankminuter ingenting 😉
Jag är också med. Har jag lyckats med detta...vilket jag tror kommer att gå vägen så är ju 1200 plankminuter ingenting 😉
Quote from Erik Widgren on 25 December 2010, 19:12Tveksamt om jag kommer att fixa det men jag är med i alla fall. Alla plankminutrar är bra! 🙂
Tveksamt om jag kommer att fixa det men jag är med i alla fall. Alla plankminutrar är bra! 🙂
Quote from Funbeat user on 28 December 2010, 19:18120 kvar till 10920 st. (H)
120 kvar till 10920 st. (H)
Quote from Funbeat user on 29 December 2010, 20:31Det fixar du Micke!! (t+)
Det fixar du Micke!! (t+)
Quote from Funbeat user on 29 December 2010, 20:57Gott folk! Då har även jag gjort 10920 armhävningar! (H).
Grattis till alla som genomförde utmaningen, till alla som kämpade tappert men var tvungna att avsluta på grund av olika anledningar men även till er som funderade, överla med er själva, tvekade o
Gott folk! Då har även jag gjort 10920 armhävningar! (H).
Grattis till alla som genomförde utmaningen, till alla som kämpade tappert men var tvungna att avsluta på grund av olika anledningar men även till er som funderade, överla med er själva, tvekade o
Quote from Funbeat user on 30 December 2010, 12:03Här bugas det minsann - pannan sitter som klistrad mot golvet.
GRATTIS till er som klarade av det ... enormt starkt jobbat! (t+)
Här bugas det minsann - pannan sitter som klistrad mot golvet.
GRATTIS till er som klarade av det ... enormt starkt jobbat! (t+)