Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

se ovan, de flesta tror jag betalade när de beställde tidningen. Tydligen jag också även om jag inte minns det. För jag har inte fått något inbetalningskort

jag är faktiskt hyffsat säker på att jag inte betalade när jag beställde. Men det kommer kanske en avi snart...

Information om betalning!

För er som beställt Outside Träning - det kommer ett inbetalningskort separat inom en snar framtid.

Mats | Outside

Idag fick jag inbetalningskort hem, så jag betalade inte direkt *snurrig* 😉

Däremot undrar jag varför det står välkommen som prenumerant, vad jag fattade så var det bara tidningen el? har tillräckligt med tidningar just nu.
Kanske en standard text på i

Också snurrig - jag hade tydligen inte heller betalat utan fick ett inbetalningskort idag. (#)

Hej alla!

Texten "Välkommen som prenumerant" är förstås felaktig. Det är bara 1 st tidning som ni beställt, och ingen hel prenumeration.

Angående förbetalning så har det inte funnits möjligheten att betala direkt vid beställningen från FunBeat. Ni komme

Fia-Lotta trippade iväg och hämtade Visakortet. Undrar på vad hon beställde?

Kan ni inte recensera tidningen istället för att tala om hur den levereras och vilka inbetalningskort som följer med?

Finns där något utmanande korsord eller roliga serier som gör det värt för mig att jogga ned till hökaren och inhandla ett ex?

Jag tyckte att det var (har i och för sig bara hunnit en lite bit) fullt med intressanta artiklar och notiser, på den nivån att kan man verkligen ge ut tidning 2 i denna serie, är inte allt skrivet redan i nr 1?

> Fia-Lotta trippade iväg och hämtade Visakortet. Undrar på vad hon beställde?

Olle? 😉