Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 09:14OUTSIDE SVARAR
1) Separat inbetalningskort kommer inom kort.
2) Angående texten "Välkommen som prenumerant" så är det bara en standardtext från företaget som sköter om utskicket av Outside Träning.
3) Outside Träning är en specialutgåva av tidningen O
OUTSIDE SVARAR
1) Separat inbetalningskort kommer inom kort.
2) Angående texten "Välkommen som prenumerant" så är det bara en standardtext från företaget som sköter om utskicket av Outside Träning.
3) Outside Träning är en specialutgåva av tidningen O
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 09:45Tack Mats för infon!
Misstänkte att det var en standard text på inbetalningen, brukar vara så.Vill även säga att tidningen är riktigt bra, är så nöjd över att jag beställde en (t+)
Tack Mats för infon!
Misstänkte att det var en standard text på inbetalningen, brukar vara så.
Vill även säga att tidningen är riktigt bra, är så nöjd över att jag beställde en (t+)
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 16:32> Fia-Lotta trippade iväg och hämtade Visakortet. Undrar på vad hon beställde?
Olle?
Kan man det? 😀
Nej, det var säkert något mer eller mindre onödigt.... (H)
Jag såg tidningen till försäljning i Pressbyrån. 🙂 Eller var det något annat kanske...
> Fia-Lotta trippade iväg och hämtade Visakortet. Undrar på vad hon beställde?
Olle?
Kan man det? 😀
Nej, det var säkert något mer eller mindre onödigt.... (H)
Jag såg tidningen till försäljning i Pressbyrån. 🙂 Eller var det något annat kanske...
Quote from Funbeat user on 6 April 2009, 20:06Köpte den igår på Ica Maxi. Ser lovande ut.
Köpte den igår på Ica Maxi. Ser lovande ut.
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 21:42Och idag trillade det ner ytterligare ett nr av "Outside" i min brevlåda, var det meningen?
Och idag trillade det ner ytterligare ett nr av "Outside" i min brevlåda, var det meningen?
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 22:03Funderade faktiskt på samma sak....men jag vet inte om jag törs uttala mig mer eftersom jag hade så totalt fel förra inlägget (H)
*asgarvar*
Funderade faktiskt på samma sak....men jag vet inte om jag törs uttala mig mer eftersom jag hade så totalt fel förra inlägget (H)
*asgarvar*
Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 22:08E de samma Nr...typ 1.???;)
E de samma Nr...typ 1.???;)
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 08:47Nej, det är april numret av "vanliga" Outside.
Nej, det är april numret av "vanliga" Outside.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 09:27Jag fick 2 inbetalningskort med. Ett för bara outside träning och ett annat där man kunde få 3 extra nummer av outside oxo. Du kanske betalade det senare? 🙂
Jag fick 2 inbetalningskort med. Ett för bara outside träning och ett annat där man kunde få 3 extra nummer av outside oxo. Du kanske betalade det senare? 🙂
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 10:07Jag betalde 79 kr (för mitt Outside träning nummer). Jag fick också en tidning igår....
Jag betalde 79 kr (för mitt Outside träning nummer). Jag fick också en tidning igår....