Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 20:51När kommer tidningen egentligen? 5 mars var ju ett tag sedan...
När kommer tidningen egentligen? 5 mars var ju ett tag sedan...
Quote from Lotta Lindström on 16 March 2009, 20:54Om man beställde senast 5 mars får man tidningen vecka 12 dvs alldeles nu 🙂
Om man beställde senast 5 mars får man tidningen vecka 12 dvs alldeles nu 🙂
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 21:06Ah, ok. Väntar med spänning... 🙂
Ah, ok. Väntar med spänning... 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 14:19Då kommer den ju snart! spännande 😀
Då kommer den ju snart! spännande 😀
Quote from Funbeat user on 19 March 2009, 17:03Den låg i brevboxen när jag kom hem idag. Jag kommer dock inte hinna öppna tidningen förrän ikväll.
Den låg i brevboxen när jag kom hem idag. Jag kommer dock inte hinna öppna tidningen förrän ikväll.
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 13:29... och inte min heller!
... och inte min heller!
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 14:52Tidningarna skickades ut i onsdags och det tar normalt 1-3 arbetsdagar innan de anländer. Så håll ut några dagar till!
Tidningarna skickades ut i onsdags och det tar normalt 1-3 arbetsdagar innan de anländer. Så håll ut några dagar till!
Quote from Funbeat user on 20 March 2009, 14:59Medans ni väntar på tidningen kan ni träna löpning i vårvädret!
Medans ni väntar på tidningen kan ni träna löpning i vårvädret!
Quote from Lotta Lindström on 20 March 2009, 15:03Det har jag precis gjort så nu behöver jag bara tidningen för att göra livet perfekt. Men eftersom posten redan varit här lär jag få vänta till på måndag. Vilket iofs är bra eftersom jag ändå inte har tid att läsa den i helgen.
Det har jag precis gjort så nu behöver jag bara tidningen för att göra livet perfekt. Men eftersom posten redan varit här lär jag få vänta till på måndag. Vilket iofs är bra eftersom jag ändå inte har tid att läsa den i helgen.
Quote from Funbeat user on 21 March 2009, 12:41Då bör tidningen komma på måndag 🙂 . Ser verkligen fram mot den. Är det planerat fler nummer eller blir det bara detta?
Janne
Då bör tidningen komma på måndag 🙂 . Ser verkligen fram mot den. Är det planerat fler nummer eller blir det bara detta?
Janne