Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 14:56Gissa vad jag hittade i min brevlåda idag??? 😀
Gissa vad jag hittade i min brevlåda idag??? 😀
Quote from Lotta Lindström on 23 March 2009, 15:27Kan det vara samma sak som ramlade ner på mitt hallgolv? 😉
Kan det vara samma sak som ramlade ner på mitt hallgolv? 😉
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 16:57Här har den också kommit!!
Här har den också kommit!!
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 17:03Jippi - klockan är 5. Nu skyndar jag hem!!! 😀
Jippi - klockan är 5. Nu skyndar jag hem!!! 😀
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 17:13Sorglig inställning mot arbetsgivaren.
Sorglig inställning mot arbetsgivaren.
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 18:57Fick tidningen men ingen faktura, brevet var öppnat men vem tar räkningen och lämnar tidningarna, fler med samma "problem " eller har jag missat något?
Fick tidningen men ingen faktura, brevet var öppnat men vem tar räkningen och lämnar tidningarna, fler med samma "problem " eller har jag missat något?
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 19:06Jan-Erik > Jag kan inte hitta nån räkning i mitt kuvert heller (och det verkar inte ha varit öppnat)
Jan-Erik > Jag kan inte hitta nån räkning i mitt kuvert heller (och det verkar inte ha varit öppnat)
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 19:07Tack
förmodligen kommer den i ett eget brev
Tack
förmodligen kommer den i ett eget brev
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 19:11Samma här och blev bra fundersam, men då är man inte ensam.
Borde komma snart ett till brev då, inte lika rolig bara.. 😉
Samma här och blev bra fundersam, men då är man inte ensam.
Borde komma snart ett till brev då, inte lika rolig bara.. 😉
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 19:12Jag fick min idag också. 🙂
Men jag har för mig att jag betalade den vid beställningen, men jag kan minnas fel...
Jag fick min idag också. 🙂
Men jag har för mig att jag betalade den vid beställningen, men jag kan minnas fel...