Quote from Guest on 24 April 2010, 12:17Hejsan hoppsan. En snabb fråga bara. Har planerat att springa 16,5 km idag (eller det är vad som rekommenderas enligt programmet jag kör efter). Ritade ut en superfin runda som råkade bli runt 19 km istället. Vågar jag köra, eller är det som bäddat för on
Hejsan hoppsan. En snabb fråga bara. Har planerat att springa 16,5 km idag (eller det är vad som rekommenderas enligt programmet jag kör efter). Ritade ut en superfin runda som råkade bli runt 19 km istället. Vågar jag köra, eller är det som bäddat för on
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 12:27Jag tycker du ska sänka farten lite bara och köra! Ta det lugnt och fint så kommer att att gå bra!
Jag tycker du ska sänka farten lite bara och köra! Ta det lugnt och fint så kommer att att gå bra!
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 12:40Om du ursäktar så tycker jag att det här är ett praktexempel på hur man litar blint på träningsprogram. Känn efter lite mer hur det känns i kroppen. Om det är lite tungt, kanske en minimal fikapaus och temposänkning vid 16 km blir bra.
Arrakk har fel - i
Om du ursäktar så tycker jag att det här är ett praktexempel på hur man litar blint på träningsprogram. Känn efter lite mer hur det känns i kroppen. Om det är lite tungt, kanske en minimal fikapaus och temposänkning vid 16 km blir bra.
Arrakk har fel - i
Quote from Catharina Brattlin on 24 April 2010, 12:45Jag håller med Annica. Sänk tempot och kör på. Man orkar mer än man tror, och bara känslan av att "nu har jag passerat den sträcka jag eg hade planerat" och ben ff går av sig själva är härlig! 🙂
Jag håller med Annica. Sänk tempot och kör på. Man orkar mer än man tror, och bara känslan av att "nu har jag passerat den sträcka jag eg hade planerat" och ben ff går av sig själva är härlig! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 13:00Jag håller med Bengt här. Spring 16-17 km i ditt vanliga tempo och känns det tungt stanna ett tag och fortsätt i ett lägre tempo och se det som nedvarvning.
Själv är jag inte överförtjust i att springa i ett tempo lägre än mitt vanliga. Känns som teknik
Jag håller med Bengt här. Spring 16-17 km i ditt vanliga tempo och känns det tungt stanna ett tag och fortsätt i ett lägre tempo och se det som nedvarvning.
Själv är jag inte överförtjust i att springa i ett tempo lägre än mitt vanliga. Känns som teknik
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 15:58Jonas och Bengt, om ni ursäktar så vet ni ingenting om hur blint jag följer mitt träningsprogram eller inte. Ni får ursäkta men sådana uttalanden gör mig lite förnärmad. Det jag åsyftade var inte att den planerade sträckan i träningsprogrammet skilde sig
Jonas och Bengt, om ni ursäktar så vet ni ingenting om hur blint jag följer mitt träningsprogram eller inte. Ni får ursäkta men sådana uttalanden gör mig lite förnärmad. Det jag åsyftade var inte att den planerade sträckan i träningsprogrammet skilde sig
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 16:30Hmm, jag skrev inget om något träningsprogram. Men tycker det är tråkigt att du blir upprörd, jag tipsade bara hur jag gör när jag ökar distansen. Slog själv distansrekord idag utan att sänka tempot.
Hmm, jag skrev inget om något träningsprogram. Men tycker det är tråkigt att du blir upprörd, jag tipsade bara hur jag gör när jag ökar distansen. Slog själv distansrekord idag utan att sänka tempot.
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 16:36Om du läser ditt första inlägg igen, så ser du att jag svarade efter vad du skrev där. Vill du ha med din tidigare träning i bedömningen så får du ju tala om det.
Hur som helst - lycka till och stort grattis om du sätter personrekord i långpass! (t+)
Om du läser ditt första inlägg igen, så ser du att jag svarade efter vad du skrev där. Vill du ha med din tidigare träning i bedömningen så får du ju tala om det.
Hur som helst - lycka till och stort grattis om du sätter personrekord i långpass! (t+)
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 19:23Ursäkta om jag lät snäsig, det var inte meningen! Tycker bara inte om att bli tagen för oinspirerad amatör 😉
Nu är rundan gjord i alla fall. Blev visst bara 18,3 km. Är lite missnöjd, var ju liksom inställd på 19 km... Minst... MEN helt underbart var d
Ursäkta om jag lät snäsig, det var inte meningen! Tycker bara inte om att bli tagen för oinspirerad amatör 😉
Nu är rundan gjord i alla fall. Blev visst bara 18,3 km. Är lite missnöjd, var ju liksom inställd på 19 km... Minst... MEN helt underbart var d
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 19:30Skönt att det var så det kändes, då kommer du att göra om det? 🙂
Skönt att det var så det kändes, då kommer du att göra om det? 🙂