Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 20:08Absolut Annica, och längre skall det bli! Men jag försöker skynda långsamt... Sprang kanske i fortaste laget idag också. Hamnade på 06:14 min/km, hade tänkt mig typ 06:30 egentligen. Kanske inte så stor skillnad visserligen. Men det är svårt att slå av på
Absolut Annica, och längre skall det bli! Men jag försöker skynda långsamt... Sprang kanske i fortaste laget idag också. Hamnade på 06:14 min/km, hade tänkt mig typ 06:30 egentligen. Kanske inte så stor skillnad visserligen. Men det är svårt att slå av på
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 20:15Det finns dessutom ingen anledning att slå av på takten när det känns som det inte behövs. Känns det bra så är det bra. (t+)
Det finns dessutom ingen anledning att slå av på takten när det känns som det inte behövs. Känns det bra så är det bra. (t+)
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 20:24Håller med Pontus, om det kändes som att det inte behövdes saktas ner är det ett perfekt tempo 🙂
Det doftade grill och rök i Ursvik också, jättemysigt faktiskt. Fick sommarvibbar - underbart! 🙂
Håller med Pontus, om det kändes som att det inte behövdes saktas ner är det ett perfekt tempo 🙂
Det doftade grill och rök i Ursvik också, jättemysigt faktiskt. Fick sommarvibbar - underbart! 🙂
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 20:24ooops, edit!
Tack hörrni för att ni säger det! (Sitter här och oroar mig för hemska knä-ont-följder).
VERKLIGEN sommarvibbar! Om det inte vore för att allt gräs är typ brunt så hade jag nästan gått på det!
ooops, edit!
Tack hörrni för att ni säger det! (Sitter här och oroar mig för hemska knä-ont-följder).
VERKLIGEN sommarvibbar! Om det inte vore för att allt gräs är typ brunt så hade jag nästan gått på det!
Quote from Funbeat user on 24 April 2010, 22:09...och det allra bästa är ju att nu VET du att du fixar en halvmara. Grattis. (t+)
De flesta träningsprogram har långpass som är en bit kortare än själva tävlingen. Jag tycker personligen att sådana här långpass, som är av ungefär tävlingslängd, ger en e
...och det allra bästa är ju att nu VET du att du fixar en halvmara. Grattis. (t+)
De flesta träningsprogram har långpass som är en bit kortare än själva tävlingen. Jag tycker personligen att sådana här långpass, som är av ungefär tävlingslängd, ger en e
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 12:33Ja, det känns jäkligt bra och tryggt faktiskt! Dessutom vet jag att jag kan kräma på lite mer när det väl gäller... (t+)
Ja, det känns jäkligt bra och tryggt faktiskt! Dessutom vet jag att jag kan kräma på lite mer när det väl gäller... (t+)