Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning15 -> 19 km. För stor ökning?
You need to log in to create posts and topics.

12

Absolut Annica, och längre skall det bli! Men jag försöker skynda långsamt... Sprang kanske i fortaste laget idag också. Hamnade på 06:14 min/km, hade tänkt mig typ 06:30 egentligen. Kanske inte så stor skillnad visserligen. Men det är svårt att slå av på

Det finns dessutom ingen anledning att slå av på takten när det känns som det inte behövs. Känns det bra så är det bra. (t+)

Håller med Pontus, om det kändes som att det inte behövdes saktas ner är det ett perfekt tempo 🙂

Det doftade grill och rök i Ursvik också, jättemysigt faktiskt. Fick sommarvibbar - underbart! 🙂

ooops, edit!

Tack hörrni för att ni säger det! (Sitter här och oroar mig för hemska knä-ont-följder).

VERKLIGEN sommarvibbar! Om det inte vore för att allt gräs är typ brunt så hade jag nästan gått på det!

...och det allra bästa är ju att nu VET du att du fixar en halvmara. Grattis. (t+)

De flesta träningsprogram har långpass som är en bit kortare än själva tävlingen. Jag tycker personligen att sådana här långpass, som är av ungefär tävlingslängd, ger en e

Ja, det känns jäkligt bra och tryggt faktiskt! Dessutom vet jag att jag kan kräma på lite mer när det väl gäller... (t+)

12