Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 22:57Hur gick det Kalle?
Hur gick det Kalle?
Quote from j sollerman on 9 February 2012, 10:59De gick jättebra 🙂 Simmade på 22.01,28, pers med 22 sekunder 🙂 Men jag öppnade så klart lite för hårt 😉
Första 100:
http://www.youtube.com/watch?v=mrDxAwoKm8w&context=C3d63a6aADOEgsToPDskIPEdgszAW6sQki6iRVzlTT
De gick jättebra 🙂 Simmade på 22.01,28, pers med 22 sekunder 🙂 Men jag öppnade så klart lite för hårt 😉
Första 100:
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 12:19Kanon, grattis! Du simmar fint! Lätt hänt att öppna för fort, adrenalinet rusar och man känner sig snabb som vinden. En stund... 🙂
Det såg nästan ut som om du tjuvstartade? Starten är kanske inte jätteavgörande på just 1500... 😉
Om du fått blodad t
Kanon, grattis! Du simmar fint! Lätt hänt att öppna för fort, adrenalinet rusar och man känner sig snabb som vinden. En stund... 🙂
Det såg nästan ut som om du tjuvstartade? Starten är kanske inte jätteavgörande på just 1500... 😉
Om du fått blodad t
Quote from j sollerman on 9 February 2012, 21:45Tack 🙂 Kanske va nära tjuvstart, har inte tänkt på de. Men de va väl de där med adrenalin 😉 Jag funderar på SM, men känns långt att åka 30 mil för att göra en start (800).
Tack 🙂 Kanske va nära tjuvstart, har inte tänkt på de. Men de va väl de där med adrenalin 😉 Jag funderar på SM, men känns långt att åka 30 mil för att göra en start (800).
Quote from Funbeat user on 11 February 2012, 14:51Det finns många fler sträckor att prova på! Och en kanontrevlig fest efteråt. Bara den är värd de 55-60 milen jag har till Kristianstad. 🙂
Det finns många fler sträckor att prova på! Och en kanontrevlig fest efteråt. Bara den är värd de 55-60 milen jag har till Kristianstad. 🙂