Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 20:32Pasi.
Om du skrev det du skrev utan att tänka efter så är det OK
Om det var allvar så var det inte speciellt bra.Läste ditt motto:
Att fokusera på träning.Ett av mina motton är :
Fokusera på att vara ofokuserad.
Du lever så lite och sedan är du dö
Pasi.
Om du skrev det du skrev utan att tänka efter så är det OK
Om det var allvar så var det inte speciellt bra.
Läste ditt motto:
Att fokusera på träning.
Ett av mina motton är :
Fokusera på att vara ofokuserad.
Du lever så lite och sedan är du dö
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 20:39Kenneth E.
Läste informationen om dig:
Lite bakom flötet. (t+) Jag asgarvar.
Men du ligger i lä:
Jag anses av några få vara totalt bakom flötet.
Asgarv igen.
Kenneth E.
Läste informationen om dig:
Lite bakom flötet. (t+) Jag asgarvar.
Men du ligger i lä:
Jag anses av några få vara totalt bakom flötet.
Asgarv igen.
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 20:44Är inte tråden och mottot "Fokusera på att vara ofokuserad" motsägelser i ord? Fokusera på att vara ofokuserad är enligt min tolkning samma sak som att leva i enlighet med livsstilen "whatever". Om 16 pass är mycket eller litet för någon annan är då irrel
Är inte tråden och mottot "Fokusera på att vara ofokuserad" motsägelser i ord? Fokusera på att vara ofokuserad är enligt min tolkning samma sak som att leva i enlighet med livsstilen "whatever". Om 16 pass är mycket eller litet för någon annan är då irrel
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 21:19Anders.
Vi är olika så olika livstilar passar olika.
Öppnat en annan tråd om "Bästa som hänt..... "Född 1938 så fick vi då lära oss att att acceptera det som fanns då.
Växte upp på ett torp på en udde i Vänern.Nu finns det fantastiskt med ting att
Anders.
Vi är olika så olika livstilar passar olika.
Öppnat en annan tråd om "Bästa som hänt..... "
Född 1938 så fick vi då lära oss att att acceptera det som fanns då.
Växte upp på ett torp på en udde i Vänern.
Nu finns det fantastiskt med ting att
Quote from Funbeat user on 28 October 2011, 22:44Jag tänker inte kritisera dej, men faktum är att jag funderat en hel del på just det här, 300 mil på ett år är mycket för dom flesta, och bör räcka långt som träning, men fördelat på 16 pass bör ju innebära att det blir en del längre uppehåll ibland utan
Jag tänker inte kritisera dej, men faktum är att jag funderat en hel del på just det här, 300 mil på ett år är mycket för dom flesta, och bör räcka långt som träning, men fördelat på 16 pass bör ju innebära att det blir en del längre uppehåll ibland utan
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 08:26Nu har jag turen att ha 2 trädgårdar att sköta om. Båda backiga + att åt 2 håll på båda ställena är det "vildmark". Har tillstånd från båda kommuner att göra vad jag vill. De har kollat upp mig och godkänt mitt sätt att göra "åverkan". Anlägger och förbät
Nu har jag turen att ha 2 trädgårdar att sköta om. Båda backiga + att åt 2 håll på båda ställena är det "vildmark". Har tillstånd från båda kommuner att göra vad jag vill. De har kollat upp mig och godkänt mitt sätt att göra "åverkan". Anlägger och förbät
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 08:30Då kan man delta genom att dricka, äta, sova, skita och prata? Det finns inget krav att förflytta sig på "tävlingsbanan"?
Då kan man delta genom att dricka, äta, sova, skita och prata? Det finns inget krav att förflytta sig på "tävlingsbanan"?
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 08:50På ultralopp över flera dagar brukar krävas min. marathon.
På andra ett snitt på 50K.
Fram till början av 2-tusen-talet så var 100K på 24H ett minimum.
Marathonloppen ökar max. tid i takt med de sämre resultaten och tidsloppen minskar minimiantalet km.
På ultralopp över flera dagar brukar krävas min. marathon.
På andra ett snitt på 50K.
Fram till början av 2-tusen-talet så var 100K på 24H ett minimum.
Marathonloppen ökar max. tid i takt med de sämre resultaten och tidsloppen minskar minimiantalet km.
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 12:54Det är ju klart att blir det 300 mil på 16 tävlings tillfällen, då får kroppen veta att den lever, det är inget för veklingar.
Det är ju klart att blir det 300 mil på 16 tävlings tillfällen, då får kroppen veta att den lever, det är inget för veklingar.
Quote from Funbeat user on 29 October 2011, 13:19All träning i tidigare år kan ha lagt en bra bas att stå på.
All träning i tidigare år kan ha lagt en bra bas att stå på.