Quote from Guest on 20 October 2012, 16:45Är det bara jag som var dum nog att gå upp mitt i natten för att få reda på att Lisa käkat en dålig Pizza och kanske inte skulle ha kommit till start. Sittandes på nålar, ska detta gå vägen.
Bra med efter simningen. Bad till "TUFO" punkaguckaguden under
Är det bara jag som var dum nog att gå upp mitt i natten för att få reda på att Lisa käkat en dålig Pizza och kanske inte skulle ha kommit till start. Sittandes på nålar, ska detta gå vägen.
Bra med efter simningen. Bad till "TUFO" punkaguckaguden under
Quote from Lars Mörrby on 20 October 2012, 16:55En otrolig bragd av Lisa!
En otrolig bragd av Lisa!
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 20:30Världsklass så att säga!
Världsklass så att säga!
Quote from Funbeat user on 20 October 2012, 23:19Riktigt grymt jobbat.
Men aftonbladet får fan ta och ge sig.
På listan över kandidater till bragdguldet har de listat fotbollslandslagets upphämtning till 4-4 mot Tyskland...
Att ens jämföra det med Lisas säsong är enligt mig ett stort skämt.
Riktigt grymt jobbat.
Men aftonbladet får fan ta och ge sig.
På listan över kandidater till bragdguldet har de listat fotbollslandslagets upphämtning till 4-4 mot Tyskland...
Att ens jämföra det med Lisas säsong är enligt mig ett stort skämt.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 04:24Ja men likväl kommer den 4-4 att komma riktigt högt upp i placering tror jag.
Vänligen
P.
Ja men likväl kommer den 4-4 att komma riktigt högt upp i placering tror jag.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 15:06Ja, det beror ju på att fotboll alltid skall vara tio miljoner gånger "viktigare" än allt annat. 🙁
Ja, det beror ju på att fotboll alltid skall vara tio miljoner gånger "viktigare" än allt annat. 🙁
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 15:34Ja så är det nog. Och vi kan inte sticka under stolen att fotbollen är en av de strörre "sporterna" och därav får det ett större genomslag.
Men hur som. Jätte kul att Lisa är världsmästare 2012 och jag är glad att jag gick upp mitt i natten och fick en
Ja så är det nog. Och vi kan inte sticka under stolen att fotbollen är en av de strörre "sporterna" och därav får det ett större genomslag.
Men hur som. Jätte kul att Lisa är världsmästare 2012 och jag är glad att jag gick upp mitt i natten och fick en
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 17:33På något vis tycker jag att man borde ha ett bragdguld för lagidrotter och ett för individuella prestationer.
Oavgjort i en VM kvalmatch i en lagidrott eller OS silver och Världsmästare i en individuell idrott.
På något vis tycker jag att man borde ha ett bragdguld för lagidrotter och ett för individuella prestationer.
Oavgjort i en VM kvalmatch i en lagidrott eller OS silver och Världsmästare i en individuell idrott.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 17:44Då borde Curlinglaget få det. De vinner i alla fall.
Då borde Curlinglaget få det. De vinner i alla fall.
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 22:17Ja David, det borde dom få. Och ja Jörgen det borde det finnas. Sen är det väl inte 4-4 i sig som är bragden. Det är hur man vänder 0-4 på typ 28 minuter borta mot Tyskland, som är det. En bragd. Alla som spelat fotboll vet, eller visste, att det är kört
Ja David, det borde dom få. Och ja Jörgen det borde det finnas. Sen är det väl inte 4-4 i sig som är bragden. Det är hur man vänder 0-4 på typ 28 minuter borta mot Tyskland, som är det. En bragd. Alla som spelat fotboll vet, eller visste, att det är kört