Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykel2/3 OT Lisa fixade det i natt. "V …
You need to log in to create posts and topics.

Är det bara jag som var dum nog att gå upp mitt i natten för att få reda på att Lisa käkat en dålig Pizza och kanske inte skulle ha kommit till start. Sittandes på nålar, ska detta gå vägen.

Bra med efter simningen. Bad till "TUFO" punkaguckaguden under

En otrolig bragd av Lisa!

Världsklass så att säga!

Riktigt grymt jobbat.

Men aftonbladet får fan ta och ge sig.
På listan över kandidater till bragdguldet har de listat fotbollslandslagets upphämtning till 4-4 mot Tyskland...
Att ens jämföra det med Lisas säsong är enligt mig ett stort skämt.

Ja men likväl kommer den 4-4 att komma riktigt högt upp i placering tror jag.

Vänligen

P.

Ja, det beror ju på att fotboll alltid skall vara tio miljoner gånger "viktigare" än allt annat. 🙁

Ja så är det nog. Och vi kan inte sticka under stolen att fotbollen är en av de strörre "sporterna" och därav får det ett större genomslag.

Men hur som. Jätte kul att Lisa är världsmästare 2012 och jag är glad att jag gick upp mitt i natten och fick en

På något vis tycker jag att man borde ha ett bragdguld för lagidrotter och ett för individuella prestationer.

Oavgjort i en VM kvalmatch i en lagidrott eller OS silver och Världsmästare i en individuell idrott.

Då borde Curlinglaget få det. De vinner i alla fall.

Ja David, det borde dom få. Och ja Jörgen det borde det finnas. Sen är det väl inte 4-4 i sig som är bragden. Det är hur man vänder 0-4 på typ 28 minuter borta mot Tyskland, som är det. En bragd. Alla som spelat fotboll vet, eller visste, att det är kört