Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 21:19Pröva läsförståelse utan skygglappar.
Pröva läsförståelse utan skygglappar.
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 21:21Han e bara så sur på att alla nu vet att hans älskade proffscykel o cyklister är en dopingcirkus att han måste försöka störa alla andra. Har en tvååring hemma som har samma beteende ibland.
Han e bara så sur på att alla nu vet att hans älskade proffscykel o cyklister är en dopingcirkus att han måste försöka störa alla andra. Har en tvååring hemma som har samma beteende ibland.
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 21:23Hahaha, ja ungen är väl din?
Hahaha, ja ungen är väl din?
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 23:00Haha, ja bara för att ni har samma beteende är ni nog inte släkt 🙂
Haha, ja bara för att ni har samma beteende är ni nog inte släkt 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 06:47David du skriver b.la. följande.
Vad gjorde dom på sjukhuset? "Bra läkekött"?
Snarare dropp med lite mumma.
Vad är det du vill ha sagt med detta? Vad är det du vill antyda? Att hon fick otillåtna preparat, D.v.s var dopad? Vad är det för "mumma" du
David du skriver b.la. följande.
Vad gjorde dom på sjukhuset? "Bra läkekött"?
Snarare dropp med lite mumma.
Vad är det du vill ha sagt med detta? Vad är det du vill antyda? Att hon fick otillåtna preparat, D.v.s var dopad? Vad är det för "mumma" du
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 07:07Jösses, vad ni utgår ifrån er själva när ni läser något. Ni får nog försöka hålla er på hjulen.
Jösses, vad ni utgår ifrån er själva när ni läser något. Ni får nog försöka hålla er på hjulen.
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 08:05David, om du vill kan du läsa lite i den PM som du fått nyligen och fundera lite till över det jag skriver där. Men bara om du vill. Däremot tror jag att det skulle vara utvecklande att så göra.
Perception och varseblivning, det David det är det det hän
David, om du vill kan du läsa lite i den PM som du fått nyligen och fundera lite till över det jag skriver där. Men bara om du vill. Däremot tror jag att det skulle vara utvecklande att så göra.
Perception och varseblivning, det David det är det det hän
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 08:08Ja, du får ju ha din åsikt.
Ja, du får ju ha din åsikt.
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 08:15Mata inte trollet David! Han sitter och gungar i en gungstol, dvs han har något att göra men det leder inte framåt. http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29
Mata inte trollet David! Han sitter och gungar i en gungstol, dvs han har något att göra men det leder inte framåt. http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29
Quote from Funbeat user on 24 October 2012, 08:53"Ja, du får ju ha din åsikt."
Ja David, verkligen så får jag det och den kan du i princip inget göra åt. Inte om du så hade drivor med eklöv, så skulle du det. Och för mig är det helt uppenbart att du inte förstår det. Och David, du får ha din. Det är li
"Ja, du får ju ha din åsikt."
Ja David, verkligen så får jag det och den kan du i princip inget göra åt. Inte om du så hade drivor med eklöv, så skulle du det. Och för mig är det helt uppenbart att du inte förstår det. Och David, du får ha din. Det är li