Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykel2/3 OT Lisa fixade det i natt. "V …
You need to log in to create posts and topics.

Pröva läsförståelse utan skygglappar.

Han e bara så sur på att alla nu vet att hans älskade proffscykel o cyklister är en dopingcirkus att han måste försöka störa alla andra. Har en tvååring hemma som har samma beteende ibland.

Hahaha, ja ungen är väl din?

Haha, ja bara för att ni har samma beteende är ni nog inte släkt 🙂

David du skriver b.la. följande.

Vad gjorde dom på sjukhuset? "Bra läkekött"?

Snarare dropp med lite mumma.

Vad är det du vill ha sagt med detta? Vad är det du vill antyda? Att hon fick otillåtna preparat, D.v.s var dopad? Vad är det för "mumma" du

Jösses, vad ni utgår ifrån er själva när ni läser något. Ni får nog försöka hålla er på hjulen.

David, om du vill kan du läsa lite i den PM som du fått nyligen och fundera lite till över det jag skriver där. Men bara om du vill. Däremot tror jag att det skulle vara utvecklande att så göra.

Perception och varseblivning, det David det är det det hän

Ja, du får ju ha din åsikt.

Mata inte trollet David! Han sitter och gungar i en gungstol, dvs han har något att göra men det leder inte framåt. http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_%28Internet%29

"Ja, du får ju ha din åsikt."

Ja David, verkligen så får jag det och den kan du i princip inget göra åt. Inte om du så hade drivor med eklöv, så skulle du det. Och för mig är det helt uppenbart att du inte förstår det. Och David, du får ha din. Det är li