Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 23:15Fattar inte det där med att Sverige spelade 4-4 mot Tyskland. Annars brukar det vara 4-4-2. Hade de två utvisade?
Fattar inte det där med att Sverige spelade 4-4 mot Tyskland. Annars brukar det vara 4-4-2. Hade de två utvisade?
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 19:44Är det en bragdmatch. Jag tycke det är två fotbollslag som spelar dåligt. Att släppa in 4 mål var är bara dåligt. Men det var otroligt kul, spännande och häftigt att dom lyckades vända matchen till lika. Mycket imponerande men inte en bragd. Hade det vari
Är det en bragdmatch. Jag tycke det är två fotbollslag som spelar dåligt. Att släppa in 4 mål var är bara dåligt. Men det var otroligt kul, spännande och häftigt att dom lyckades vända matchen till lika. Mycket imponerande men inte en bragd. Hade det vari
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 14:40Har nu sett klart Lisa Nordéns insats på en inspelning från i helgen. Vilken bragd, ligga magsjuk hela natten, åka till sjukhus kl 04 och kort innan start bestämma sig för att starta öht och sen komma 4:a!
Hoppas att hon får bragdguldet!
Har nu sett klart Lisa Nordéns insats på en inspelning från i helgen. Vilken bragd, ligga magsjuk hela natten, åka till sjukhus kl 04 och kort innan start bestämma sig för att starta öht och sen komma 4:a!
Hoppas att hon får bragdguldet!
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 14:43Vad gjorde dom på sjukhuset? "Bra läkekött"?
Vad gjorde dom på sjukhuset? "Bra läkekött"?
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 14:47Magpumpning misstänker jag, men man kan nog konstatera att förberedelserna var allt annat än optimala och ändå lyckas hon.
Magpumpning misstänker jag, men man kan nog konstatera att förberedelserna var allt annat än optimala och ändå lyckas hon.
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 14:59Snarare dropp med lite mumma.
Snarare dropp med lite mumma.
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 15:07Dropp var det säkert, naturligtvis.
Dropp var det säkert, naturligtvis.
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 15:20David:
Hon fick dropp med vätskeersättning enligt vad jag kan läsa mig till.
Har du annan information får du gärna presentera den.
Om du inte har annan information utan bara vill jävlas i vanlig ordning så kan du vad mig anbelagar dra åt helvete.
David:
Hon fick dropp med vätskeersättning enligt vad jag kan läsa mig till.
Har du annan information får du gärna presentera den.
Om du inte har annan information utan bara vill jävlas i vanlig ordning så kan du vad mig anbelagar dra åt helvete.
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 15:28Ömma tår?
Ömma tår?
Quote from Funbeat user on 23 October 2012, 15:31Snarare fötter som skulle må bra av att sparka din röv.
Tänk på att det är en person du anklagar för fusk, inte bara en text på internet.
Snarare fötter som skulle må bra av att sparka din röv.
Tänk på att det är en person du anklagar för fusk, inte bara en text på internet.