Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 09:02Robert: Det är Cooper-testet du menar. Jag nämnde det ovan, med en länk där man kan lägga in sin tid och automatiskt bli värderad.
Robert: Det är Cooper-testet du menar. Jag nämnde det ovan, med en länk där man kan lägga in sin tid och automatiskt bli värderad.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 15:41För vad det är värt tycker jag att under 10 är mycket bra. Under 9 riktigt jäkla mycket bra.
För vad det är värt tycker jag att under 10 är mycket bra. Under 9 riktigt jäkla mycket bra.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 15:52Gustav, 9.40 är mycket bra om du är 12 år.
Gustav, 9.40 är mycket bra om du är 12 år.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 17:26Typ 10:40 har jag gjort det på.. Inte mycket att hänga i granen men det går väl kanske att ändra på..
Typ 10:40 har jag gjort det på.. Inte mycket att hänga i granen men det går väl kanske att ändra på..
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 18:39Jag har gjort det på 9.xx i kuperat spår. Då var jag definitivt vältränad, det kan nog ingen ta ifrån mig. Men jag var definitivt inte någon stjärna.
Jag har gjort det på 9.xx i kuperat spår. Då var jag definitivt vältränad, det kan nog ingen ta ifrån mig. Men jag var definitivt inte någon stjärna.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 19:03Sub 9 om man är vältränad (H). Har inte maxat 2,5 någon gång, men har sprungit 2,2 kuperat terrängspår på ganska precis 8 minuter.
Sub 9 om man är vältränad (H). Har inte maxat 2,5 någon gång, men har sprungit 2,2 kuperat terrängspår på ganska precis 8 minuter.
Quote from Funbeat user on 7 May 2010, 20:45Jag är 28 år. Finns det ingen viktdimension som man kan skylla ifrån sig på?
Jag ville mest stimulera lite diskussion. Jag sprang 2,5 km på 11:00 som en del i ett längre pass häromdagen. Borde kunna klara 10. men får bli efter GBG-varvet. Är just nu glad
Jag är 28 år. Finns det ingen viktdimension som man kan skylla ifrån sig på?
Jag ville mest stimulera lite diskussion. Jag sprang 2,5 km på 11:00 som en del i ett längre pass häromdagen. Borde kunna klara 10. men får bli efter GBG-varvet. Är just nu glad
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 00:27Jag är 18, körde 2,4 i skolan förra året å fick 8:50 i en väldigt kuperad bana, fast det beror väl på vad man menar med vältränad. Det finns väl såna som springer en mara på 4:00 min/km tempo men inte kommer ner i den hastigheten jag har på 2 km trots att
Jag är 18, körde 2,4 i skolan förra året å fick 8:50 i en väldigt kuperad bana, fast det beror väl på vad man menar med vältränad. Det finns väl såna som springer en mara på 4:00 min/km tempo men inte kommer ner i den hastigheten jag har på 2 km trots att
Quote from Susan Hartley on 8 May 2010, 09:02Edward: Visst finns det en viktfaktor som du kan "skylla på" även om dess roll är mer avgörande vid långdistans. Du styrketränar och fokuserar på muskeltillväxt vad jag förstår och får därför en tyngre kropp. Jag tycker att du utifrån din presentation ver
Edward: Visst finns det en viktfaktor som du kan "skylla på" även om dess roll är mer avgörande vid långdistans. Du styrketränar och fokuserar på muskeltillväxt vad jag förstår och får därför en tyngre kropp. Jag tycker att du utifrån din presentation ver
Quote from Funbeat user on 8 May 2010, 09:58Som bäst 2009. 8:25min Och kaske lite bättre därför att räknade tiden från 3000ms. lopp. Ska försöka bättra den här säsongen! Få se om kan bättra ännu?? Börjar vara mina gränser? Men taket har inte ännu kommit mot. har börjat träna löpning nu på äldre å
Som bäst 2009. 8:25min Och kaske lite bättre därför att räknade tiden från 3000ms. lopp. Ska försöka bättra den här säsongen! Få se om kan bättra ännu?? Börjar vara mina gränser? Men taket har inte ännu kommit mot. har börjat träna löpning nu på äldre å