Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning2000 km under 2013 🙂
You need to log in to create posts and topics.

Jag ansluter mig också, men eftersom jag gjorde 287 mil i fjol spänner jag bågen mot 300. Som vanligt hänger framgången främst på att man håller sig hel.

Till dags dato: 1372, och snart väntar lunchpasset så det blir nån mil till. 🙂

Ja, 1000K gränsen är passerad med någon liten råge den 26 maj. Just nu hoppas jag på att få vara skadefri resten av året - två år utan stressfrakturer nu! (Haft fyra tidigare, innan jobb med steg, teknik, skor, etc.) Benhinneinfl kommer ju som räkningarna

@linda: 193 mil - 1930 km? Jävlars!!!!!!

Grattis Anders!
Skål för 17!
Kram,
Jenny

tack anders de har bara flytit på =) ska ut med jäkligt styva ben så jag passerar dem magiska gränsenidag på 2000 km =) lycka till alla löpning är skitkul (H)

Linda, med den träningskapaciteten lär jag väl bara se vägdammet efter dig när du kutar uppför berget i Davos i sommar 🙂

haha nej du de tror jag inte jag e ganska långsam av mej e lite som ferdinand som gillar o lukta på blommorna o se mej omkring=) i sakta lunktempo

1428 km av 2600 km planerade - marginal.

Jag ligger också bra till för mitt mål att springa mer än hälften av vad jag kör bil. Jag har kört 1969 km hittills.

Halvvägs i och med gårdagens 2x16 km.
1002,88 km hittills i år.
Skål!
Kram,
Jenny

Halvvägs precis efter start i Stockholm Marathon idag. Skönt att ligga lite plus och ta trött-i-benen-vila i några dagar.