Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 17:54Härligt jobbat Anders! (t+) Grattis och skål! 🙂
Härligt jobbat Anders! (t+) Grattis och skål! 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 20:34Kaching! Där passerade även jag 2000 km. Återstår 13 km för att nå årskvantitetsmålet. Detta lär ordna sig i närtid. Firar med ett litet glas hallon-Resorb.
Kaching! Där passerade även jag 2000 km. Återstår 13 km för att nå årskvantitetsmålet. Detta lär ordna sig i närtid. Firar med ett litet glas hallon-Resorb.
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 21:16Skål och Grattis Karin!
Skål och Grattis Karin!
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 21:28Grattis Karin! Försök att i likhet med Anders springa 2200 på helåret för det betyder en maradistans i snitt per vecka!
Grattis Karin! Försök att i likhet med Anders springa 2200 på helåret för det betyder en maradistans i snitt per vecka!
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 21:51Grattis och skål Karin! (t+) 🙂 Det finns lägen då saltvatten överträffar öl.
Grattis och skål Karin! (t+) 🙂 Det finns lägen då saltvatten överträffar öl.
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 07:38Grattis och skål, Karin!
Kram,
Jenny
Grattis och skål, Karin!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 09:09Skåla och grattis Karin! 😀 (t+)
Kenneth, det finns bara ett läge och det är när man ska segla i det..
Skåla och grattis Karin! 😀 (t+)
Kenneth, det finns bara ett läge och det är när man ska segla i det..
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 10:39Har inte varit speciellt aktiv i denna tråd, detta är första inlägget. 🙂
Först vill jag gratulera alla som har kommit upp i 2000 km iår. Själv passerade jag 2000 km. under mitt sista långpass inför New York Maraton i söndags.Nu får ska jag försöka k
Har inte varit speciellt aktiv i denna tråd, detta är första inlägget. 🙂
Först vill jag gratulera alla som har kommit upp i 2000 km iår. Själv passerade jag 2000 km. under mitt sista långpass inför New York Maraton i söndags.
Nu får ska jag försöka k
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 11:11Grattis alla tvåtusingar! Jag gillar också tanken på en mara/vecka, fast för egen del hade jag velat haft 60K/vecka permanent, sedan åtminstone augusti. Ni vet det där med odisciplinen.... :@
Grattis alla tvåtusingar! Jag gillar också tanken på en mara/vecka, fast för egen del hade jag velat haft 60K/vecka permanent, sedan åtminstone augusti. Ni vet det där med odisciplinen.... :@
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 19:32Illbatting: 😀
Illbatting: 😀