Quote from Funbeat user on 14 November 2013, 13:50Jag faller in i kören: skål och grattis, Karl-Henrik!
Själv har jag ett knappt maraton kvar till mitt "nya" mål för året efter att ha passerat 2000 km: 2200 km. Intressant hur nya små mål växer upp som små svampar på avklarade stora mål.
Jag faller in i kören: skål och grattis, Karl-Henrik!
Själv har jag ett knappt maraton kvar till mitt "nya" mål för året efter att ha passerat 2000 km: 2200 km. Intressant hur nya små mål växer upp som små svampar på avklarade stora mål.
Quote from Funbeat user on 14 November 2013, 16:37Skål och tack! 🙂 ...och lycka till med era fortsatta mål!
Jenny! Jo jag har sett gruppen på facebook! Var med på dom 2 första:-)
Skål och tack! 🙂 ...och lycka till med era fortsatta mål!
Jenny! Jo jag har sett gruppen på facebook! Var med på dom 2 första:-)
Quote from Funbeat user on 14 November 2013, 18:51Grattis Karl-Henrik 🙂
Grattis Karl-Henrik 🙂
Quote from Funbeat user on 14 November 2013, 20:06Heja på, Anders B! Snart händer det! 🙂
Jag passerade förra årets 220 mil i och med tisdagens härliga reflexrunda i Rinkebyskogen i Danderyd. Och nu lägger jag pannlampan åt sidan och drar till Gran Canaria och springer i bergen i en vecka!
Tjoho! Livsk
Heja på, Anders B! Snart händer det! 🙂
Jag passerade förra årets 220 mil i och med tisdagens härliga reflexrunda i Rinkebyskogen i Danderyd. Och nu lägger jag pannlampan åt sidan och drar till Gran Canaria och springer i bergen i en vecka!
Tjoho! Livsk
Quote from Funbeat user on 14 November 2013, 23:11Grattis Kalle, och till dig också Jenny - blir det någon Dorada Especial månne?
Grattis Kalle, och till dig också Jenny - blir det någon Dorada Especial månne?
Quote from Funbeat user on 15 November 2013, 08:03Grattis Jenny och ha en riktigt härlig resa! 🙂
Grattis Jenny och ha en riktigt härlig resa! 🙂
Quote from Funbeat user on 15 November 2013, 08:12Tack Kristina och Fredric!
Vet inte om det blir någon Dorada Especial, men jag kan väl satsa på att få avnjuta en sådan under kommande vecka!Kram,
Jenny
Tack Kristina och Fredric!
Vet inte om det blir någon Dorada Especial, men jag kan väl satsa på att få avnjuta en sådan under kommande vecka!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 15 November 2013, 09:52Härligt med värme Jenny, har det så underbart 🙂
Härligt med värme Jenny, har det så underbart 🙂
Quote from Funbeat user on 15 November 2013, 10:31Jenny, ta hellre Cruzcampo Gran Reserva 1904. Även om den är bryggd på fastlandet.
Ha det gött i värmen!
Jenny, ta hellre Cruzcampo Gran Reserva 1904. Även om den är bryggd på fastlandet.
Ha det gött i värmen!
Quote from Funbeat user on 15 November 2013, 10:31Tack för pepp, Jenny!
Jo - med beräknade 70/K per vecka, varav 50,3 saknas innevarande vecka (back to back lör/sön), så lär det eventuellt hända redan innevarande vecka!
Solvarma kramar!
Tack för pepp, Jenny!
Jo - med beräknade 70/K per vecka, varav 50,3 saknas innevarande vecka (back to back lör/sön), så lär det eventuellt hända redan innevarande vecka!
Solvarma kramar!