Quote from Guest on 18 April 2009, 12:17Jag tänkte att vi kan ha ett litet forum med planering och förslag inför Marcialonga 2010.
Vilka ska med?
Vem bokar boende?
Vem ordnar med flyg?
m.m.
Jag tänkte att vi kan ha ett litet forum med planering och förslag inför Marcialonga 2010.
Vilka ska med?
Vem bokar boende?
Vem ordnar med flyg?
m.m.
Quote from Funbeat user on 18 April 2009, 12:27ìl gasello of course!!!!
ìl gasello of course!!!!
Quote from Funbeat user on 24 April 2009, 11:03Jag är på
Jag är på
Quote from Funbeat user on 25 April 2009, 18:35Jag vill garna komma med. Jag kommer till Vbg i smaband med Gbg-varvet sa vi kanske kan ha ett litet mote pa Sondagen?
Jag kan ata mig att boka hotellet. Ruth (frun) pratar Italienska sa det forenklar det hela.Hans
Jag vill garna komma med. Jag kommer till Vbg i smaband med Gbg-varvet sa vi kanske kan ha ett litet mote pa Sondagen?
Jag kan ata mig att boka hotellet. Ruth (frun) pratar Italienska sa det forenklar det hela.
Hans
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 14:52Jag kan inte bestämma mig , om jag ska med eller inte. Kan jag vänta till 16 eller 17 maj med beslutet?
Jag kan inte bestämma mig , om jag ska med eller inte. Kan jag vänta till 16 eller 17 maj med beslutet?
Quote from Funbeat user on 26 April 2009, 21:18Jag är tveksam för tillfället. Jag vet att det kommer in en del annat vid denn tiden.
Jag är tveksam för tillfället. Jag vet att det kommer in en del annat vid denn tiden.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 19:34Det kanske vore bra med ett litet möte. Ska vi bestämma den 17:e på söndagen? Jag har ett par uppdrag den dagen men jag kan kolla upp när jag kan.
Det kanske vore bra med ett litet möte. Ska vi bestämma den 17:e på söndagen? Jag har ett par uppdrag den dagen men jag kan kolla upp när jag kan.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 20:50mats och jag sa att vi kunde ta ett snack den 16,vi får se om vi kan ta några avgörande beslut!!!!!!!!!!!!!!!!
mats och jag sa att vi kunde ta ett snack den 16,vi får se om vi kan ta några avgörande beslut!!!!!!!!!!!!!!!!
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 22:48OK...
OK...
Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 13:56Tack Stephan för en trevlig kväll igår lördag. Allt blir så mycket lättare att bestämma efter ett par Gammeldansk.
Vad jag tror vi bestämde var:
Hans ber sin fru Ruth boka 5 dubbelrum hos Alfredo precis som i år.
Tävlingen går av stapeln den 31:e januari
Tack Stephan för en trevlig kväll igår lördag. Allt blir så mycket lättare att bestämma efter ett par Gammeldansk.
Vad jag tror vi bestämde var:
Hans ber sin fru Ruth boka 5 dubbelrum hos Alfredo precis som i år.
Tävlingen går av stapeln den 31:e januari