Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 09:06förmodligen följer jag med,det finns ett litet ? som jag hoppas jag kan räta ut snart!!!!!!!!!!!!!!!! det behövs en gasell i sällskapet!!
förmodligen följer jag med,det finns ett litet ? som jag hoppas jag kan räta ut snart!!!!!!!!!!!!!!!! det behövs en gasell i sällskapet!!
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 10:01Ja boka en stuga till. Vi är väl redan 9-10 stycken om Gasellen ska med.
Ja boka en stuga till. Vi är väl redan 9-10 stycken om Gasellen ska med.
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 10:18Då är stuga Nr 2 bokad Med följande anmälda. Vi kan vara totalt 14 pers. Så 4 till är möjligt
Hans
Andreas
Smatt
Frans
Johannes
Magnus
Mats
Leif
Stephan
Richard//Frans
Då är stuga Nr 2 bokad Med följande anmälda. Vi kan vara totalt 14 pers. Så 4 till är möjligt
Hans
Andreas
Smatt
Frans
Johannes
Magnus
Mats
Leif
Stephan
Richard
//Frans
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 14:36Bra ordnat Frans.
Nu maste jag bara hitta mina rullskidor och sa har dom lagt losgrus pa min asfalt i parken sa nu kan jag inte aka min vanliga runda.
Hans
Bra ordnat Frans.
Nu maste jag bara hitta mina rullskidor och sa har dom lagt losgrus pa min asfalt i parken sa nu kan jag inte aka min vanliga runda.
Hans
Quote from Funbeat user on 17 September 2009, 14:36Bra ordnat Frans.
Hans
Bra ordnat Frans.
Hans