Quote from Funbeat user on 17 May 2009, 14:10Nu har jag anmält mig till Marcialonga 2010!!!
Nu har jag anmält mig till Marcialonga 2010!!!
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 23:33bra jobbat Mats!!
bra jobbat Mats!!
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 23:16Nu ar det bara att anmala sig. Ruth har ringt till Alfredo och har boka 5 dubbelrum for Fre-Lor-Son Jan 29-30-31. Dom ska faxa bekraftelse men det hade inte kommit pa Fredag nar jag akte fran jobbet.
Nu ar det bara traning som behovs... ska cyckla i mrog
Nu ar det bara att anmala sig. Ruth har ringt till Alfredo och har boka 5 dubbelrum for Fre-Lor-Son Jan 29-30-31. Dom ska faxa bekraftelse men det hade inte kommit pa Fredag nar jag akte fran jobbet.
Nu ar det bara traning som behovs... ska cyckla i mrog
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 06:52om jag förstår saken rätt behöver vi hotell fr tors!! stämmer inte det Mats????
om jag förstår saken rätt behöver vi hotell fr tors!! stämmer inte det Mats????
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 09:54Mats,
Det var sa jag trodde vi bestamde med ankomst till Cavalese pa Fredagen. Jag kommer nog sjalv forst pa fredagen eftersom jag har gott om flyg fran London till Milan/Bergamo. Ni far bestamma eftersom det inte splar nagon roll for mig.Hans
Mats,
Det var sa jag trodde vi bestamde med ankomst till Cavalese pa Fredagen. Jag kommer nog sjalv forst pa fredagen eftersom jag har gott om flyg fran London till Milan/Bergamo. Ni far bestamma eftersom det inte splar nagon roll for mig.
Hans
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 12:09Jag ar nu ocksa anmald!
Hans
Jag ar nu ocksa anmald!
Hans
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 15:14Försöker anmäla mig, går inte något fel när jag ska betala
Försöker anmäla mig, går inte något fel när jag ska betala
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 21:51Kanon att det är ordnat med Alfredo!
Vi behöver någonstans att bo torsdag natt eftersom vi inte kan flyga ner på fredagen. Det kan vara på vägen dit eller så kan vi boka hos Alfredo, vad tycker ni?
Kanon att det är ordnat med Alfredo!
Vi behöver någonstans att bo torsdag natt eftersom vi inte kan flyga ner på fredagen. Det kan vara på vägen dit eller så kan vi boka hos Alfredo, vad tycker ni?
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 22:56Jag kommer nog forst pa Fredag kvall, sa ni far bestamma.
Hans
Jag kommer nog forst pa Fredag kvall, sa ni far bestamma.
Hans
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 15:47Nu är jag anmäld
Magnus
Nu är jag anmäld
Magnus