Quote from Guest on 16 April 2009, 21:10www. marathon.se/kgnystrom/
Platsen för ultralöpningens återfödelse 2002.
www. marathon.se/kgnystrom/
Platsen för ultralöpningens återfödelse 2002.
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 21:20Jag skulle verkligen vilja vara med här en dag. Det är ett sånt där lopp jag önskar jag kunde vara med i.
Fast inte i år. 🙁
Jag skulle verkligen vilja vara med här en dag. Det är ett sånt där lopp jag önskar jag kunde vara med i.
Fast inte i år. 🙁
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 21:50Kan vi få marathontidtagning på alla distanserna då??? Ultraswede har ju resurserna vet jag ref kontakt med Reima. Kom igen nu K-G så kommer kanske jag oxså igen..hehe
Kan vi få marathontidtagning på alla distanserna då??? Ultraswede har ju resurserna vet jag ref kontakt med Reima. Kom igen nu K-G så kommer kanske jag oxså igen..hehe
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 10:13Ett tidslopp är ett tidslopp.
Ett av de härligaste tingen med detta är att man det så gott det nu går hänger med ända in i "kaklet".
Den psykologiska självkänslan stärks + kamratskapet.
En ultra är ännu bättre än ett marathonlopp, som är bättre än en ½
Ett tidslopp är ett tidslopp.
Ett av de härligaste tingen med detta är att man det så gott det nu går hänger med ända in i "kaklet".
Den psykologiska självkänslan stärks + kamratskapet.
En ultra är ännu bättre än ett marathonlopp, som är bättre än en ½
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 20:47Sugen på en ultradebut. Får se om det blir möjligt.
Sugen på en ultradebut. Får se om det blir möjligt.
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 09:15Kan vi få höra lite mer om banan? 🙂 Vad är det för underlag, hur lång är den osv.?
Kan vi få höra lite mer om banan? 🙂 Vad är det för underlag, hur lång är den osv.?
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 09:26http://www.marathon.se/kgnystrom/img008.pdf
"Rundbana pa 1150 meter. KONTROLLMÄTT + CHIPS användes.
Knorren nära centrum av Trollhättan (1 km norr Klaffbron över GÖTA ÄLV).
Sträckan bestar av ca. 40% skogsstig + 40% grusvag + 10% asfalt."
http://www.marathon.se/kgnystrom/img008.pdf
"Rundbana pa 1150 meter. KONTROLLMÄTT + CHIPS användes.
Knorren nära centrum av Trollhättan (1 km norr Klaffbron över GÖTA ÄLV).
Sträckan bestar av ca. 40% skogsstig + 40% grusvag + 10% asfalt."
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 10:38Så den är bara 90% lång? Så bra! 😉
Så den är bara 90% lång? Så bra! 😉
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 10:45....samt 10% chips-smulor skulle jag tro
....samt 10% chips-smulor skulle jag tro
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 10:48+10% gräs eller hur är det K-G?
+10% gräs eller hur är det K-G?