Quote from Christer Heinbäck on 8 May 2009, 17:08Ska prova 24H i år och funderar på Trollhättan eller Hallsberg. Vilket ska jag välja?
Ska prova 24H i år och funderar på Trollhättan eller Hallsberg. Vilket ska jag välja?
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 19:50Hej Sandra.
Kul att du vill testa.
Föredrar du asfalt börja med Hallsberg.
Är du mer lite ute i skogen och lufsar börja med Trollhättan.Hallsberg: Platt som en pannkaka - skarpa kurvor - tartan + asfalt.
Trollhättan: Lite upp och ner vänster höger, m
Hej Sandra.
Kul att du vill testa.
Föredrar du asfalt börja med Hallsberg.
Är du mer lite ute i skogen och lufsar börja med Trollhättan.
Hallsberg: Platt som en pannkaka - skarpa kurvor - tartan + asfalt.
Trollhättan: Lite upp och ner vänster höger, m
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 09:59Börja med Trollhättan Sandra...så kan du få en björnkram av den levande löparlegenden K-G Nyström. Sveriges genom tiderna meste ultralöpare med 101 lopp i bagaget. Han har oxså kutat några marathonlopp under karriären typ 648 st. Sammanlagt 749 lopp över
Börja med Trollhättan Sandra...så kan du få en björnkram av den levande löparlegenden K-G Nyström. Sveriges genom tiderna meste ultralöpare med 101 lopp i bagaget. Han har oxså kutat några marathonlopp under karriären typ 648 st. Sammanlagt 749 lopp över
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 12:27Varför välja en av dem?
Ta både, dubbelt så roligt.
En månad i mellan, så du hinner bli uttråkad innan dess;)
Ta 24 i Trollhättan och 6-h i Hallsberg(H)Ha det gött.
Mvh
familjen H
Varför välja en av dem?
Ta både, dubbelt så roligt.
En månad i mellan, så du hinner bli uttråkad innan dess;)
Ta 24 i Trollhättan och 6-h i Hallsberg(H)
Ha det gött.
Mvh
familjen H
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 19:24Jag funderar mer och mer på att åka till Trollhättan 27-28 juni.
Vilka fler från Stockholm, samåkning med bil?
eller är tåg/buss mycket bättre, lättare att åka hem på söndagen,
Var bor man på fredagen?
Jag funderar mer och mer på att åka till Trollhättan 27-28 juni.
Vilka fler från Stockholm, samåkning med bil?
eller är tåg/buss mycket bättre, lättare att åka hem på söndagen,
Var bor man på fredagen?
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 22:32Man tältar vid Knorren tillsammans med de andra löparna.
Man tältar vid Knorren tillsammans med de andra löparna.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 22:57Eller bor på vandrarhemmet nära järnvägsstationen inne i Trollhättan.
Eller bor på vandrarhemmet nära järnvägsstationen inne i Trollhättan.
Quote from Funbeat user on 10 May 2009, 23:00Jag bodde sist på Scandic..promenadavstånd över Spikön typ. Men går det inte att få låna kåkarna på Knorren då????:-)
Jag bodde sist på Scandic..promenadavstånd över Spikön typ. Men går det inte att få låna kåkarna på Knorren då????:-)
Quote from Funbeat user on 11 May 2009, 13:50Har ju både bil och husvagn men det tänker jag inte släpa på om jag åker själv.
Har ju både bil och husvagn men det tänker jag inte släpa på om jag åker själv.
Quote from Funbeat user on 12 May 2009, 08:53Hej Jan-Erik.
Om du går in på hemsidan finns en lista på preliminärt anmälda.
Där finner du en hel del från Stockholmsområdet.
IF Linnéa lär komma med 2 bilar.
Kanske samarbeta med dessa, ha med sig husvagnen och ordna en lite större klick vid tävlings
Hej Jan-Erik.
Om du går in på hemsidan finns en lista på preliminärt anmälda.
Där finner du en hel del från Stockholmsområdet.
IF Linnéa lär komma med 2 bilar.
Kanske samarbeta med dessa, ha med sig husvagnen och ordna en lite större klick vid tävlings