Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

10% gräs är det.

För 2 år sedan regnade det de första 3 timmarna, vilket gjorde denna del mindre bra.
I år är den förbättrad.
Den enda branta backen ( < 2 meters höjdskillnad ), som går nedför skall planas ut med början denna vecka.

Är ju utbildad på ba

Tack för info! 🙂 Någon som sprungit både Skövde och Trollhättan, vad är era personliga upplevelser av banorna? Jämförbar "svårighetsgrad", tempo m.m.?

Det står att det är en rundbana betyder det att banan går runt som i en cirkel?

Ja alltså, den kanske inte är helt cirkelrund men det är alltså en slinga

Det mesta av banan är ett joggingspår, där TIF-terrängen - ett av Sveriges äldsta lopp går normalt 1:a helgen i april. Den banan är 2.100 meter. Jag har tagit delar av denna och undvikit de saftigaste backarna.

Förra gången 24H begav sig avslägsnade jag

Jag har sprungit båda, tre sextimmars i Skövde och två tolvtimmars i Trollhättan. Skövde är mer lättsprungen, men Trollhättan är mer omväxlande. Trots att jag egentligen tycker 400 metersbanor är det bästa att springa på så gillar jag Trollhättans bana. F

Tack Lena.
Du är en härlig person.

Kan du eller någon annan tala om för mig, som snart är lika gammal som Metusalem blev hur man får till en snygg vägbeskrivning till tävlingsområdet
och banmarkering.

Har kollat eniro + google + hitta.
Lyckades rita in

"Över långa stora bron ... dvs om du kommer från Mariestadsområdet...å så håll vänster hela tiden tills du ser skylten= Knorre-området"....Så har jag gjort å jag kom ju faktiskt fram??!!....Faktiskt min bästa marathonplacering någonsin..??! 5:e plats...HU

111.
Så många är nu intresserade av att deltaga i Trollhättan.
De flesta på 24H - 81 stycken.
Om alla kommer är det nytt rekord. Igen.

Av kanske inte så konstig anledning har detta lopp fått en viss " heltokigt, men varför inte? " - stämpel.
Vi är ju ett

Japp, familjen Hällstorp kommer (självklart)(t+)
Med mig har jag även ca 5-6 klienter, som skall för första gången springa ultra och bara en av dem har gjort en mara.

9/10 får tävlingen av oss.
Den kan alltid bli bättre 😉

Ses och hörs(H)