Quote from Guest on 11 February 2013, 21:32Hej!
Ska åka med några löpkompisar på en 3-dagars trip med fokus på träning för att bli bättre löpare till sommarens aktiviteter. Vi kör alla lite tävlingar och i år blir det halvmaror och Sthlm Marathon plus lite milllopp. En av oss skall köra Stockholm
Hej!
Ska åka med några löpkompisar på en 3-dagars trip med fokus på träning för att bli bättre löpare till sommarens aktiviteter. Vi kör alla lite tävlingar och i år blir det halvmaror och Sthlm Marathon plus lite milllopp. En av oss skall köra Stockholm
Quote from Funbeat user on 11 February 2013, 21:42(t) spännande fråga. Ska fundera själv och ser fram emot vad det kan komma för idéer.
(t) spännande fråga. Ska fundera själv och ser fram emot vad det kan komma för idéer.
Quote from Funbeat user on 11 February 2013, 21:46Hur nära tävlingsstart har ni tänkt o köra lägret?
Hur nära tävlingsstart har ni tänkt o köra lägret?
Quote from Funbeat user on 11 February 2013, 22:27Kan säga ur en personlig synvinkel vad som gett mig mest utveckling med min löparklubb och det är vad jag kallar kenyanska pass efter en artikel jag läste i samband med att jag undersökte vad de äter:
16 km fartlek där den snabbaste personen bestämmer te
Kan säga ur en personlig synvinkel vad som gett mig mest utveckling med min löparklubb och det är vad jag kallar kenyanska pass efter en artikel jag läste i samband med att jag undersökte vad de äter:
16 km fartlek där den snabbaste personen bestämmer te
Quote from Funbeat user on 12 February 2013, 10:30Vi kör nog ungefär fram till drygt en vecka före tävlingsstart.
Kul med Kenyapass, det måste jag läsa på mer om, låter otroligt spännande. Vi är hyggligt jämna så det kan ju vara ett nytt roligt träningssätt.Vi kommer att köra nere i pyreneerna så backp
Vi kör nog ungefär fram till drygt en vecka före tävlingsstart.
Kul med Kenyapass, det måste jag läsa på mer om, låter otroligt spännande. Vi är hyggligt jämna så det kan ju vara ett nytt roligt träningssätt.Vi kommer att köra nere i pyreneerna så backp
Quote from Funbeat user on 12 February 2013, 11:22Pass på bana kan vara kul men skall nog i så fall läggas bland de absolut sista passen, kanske som ett sista pass efter ni checkat ut och innan ni åker hem? Jag säger detta eftersom en anläggning med bana oftast har duschar i anslutning och att riktigt sn
Pass på bana kan vara kul men skall nog i så fall läggas bland de absolut sista passen, kanske som ett sista pass efter ni checkat ut och innan ni åker hem? Jag säger detta eftersom en anläggning med bana oftast har duschar i anslutning och att riktigt sn
Quote from Funbeat user on 12 February 2013, 14:19Pyreneerna låter gött 🙂 För min del skulle jag i så fall prioritera VAR ni springer. De där fartlekspassen låter fina och med väl valda vägar/stigar att göra de på. Med vackra eller intressanta platser som slutmål. Och lägg de riktiga snabbpassen sist.
Pyreneerna låter gött 🙂 För min del skulle jag i så fall prioritera VAR ni springer. De där fartlekspassen låter fina och med väl valda vägar/stigar att göra de på. Med vackra eller intressanta platser som slutmål. Och lägg de riktiga snabbpassen sist.
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 20:05Löpning på bana kan kanske vara idé att köra sist om alls egentligen. Av 2 skäl, det ena är som ni säger, skaderisken och träningsvärken. Det andra är nog också snarare en brist på banor. Vi i Sverige är nog lyckligt lottade med många "öppna" banor.
Jag
Löpning på bana kan kanske vara idé att köra sist om alls egentligen. Av 2 skäl, det ena är som ni säger, skaderisken och träningsvärken. Det andra är nog också snarare en brist på banor. Vi i Sverige är nog lyckligt lottade med många "öppna" banor.
Jag
Quote from Funbeat user on 13 February 2013, 20:45Lite pushups och squats skulle kunna vara en idé att köra på morgonen för att få bort stelhet från dagen innan. Annars mest i tekniksyfte ifall någon av er har några personliga övningar han vill dela med sig av.
Lite pushups och squats skulle kunna vara en idé att köra på morgonen för att få bort stelhet från dagen innan. Annars mest i tekniksyfte ifall någon av er har några personliga övningar han vill dela med sig av.
Quote from Elias Engqvist on 13 February 2013, 20:54För att hitta löprundor kan du använda http://strava.com ! Finns som app också - efter att du skapat ett konto logga in och klicka på "explore"...
För att hitta löprundor kan du använda http://strava.com ! Finns som app också - efter att du skapat ett konto logga in och klicka på "explore"...