Quote from Guest on 19 May 2007, 21:41Haft så segt några veckor, sprungit 20-23 min, ej inräknat de 2 min gång i mitten...
Så tänkte att jag skulle pressa till 25 rakt idag, men blev 30! yay!
Andning och muskler har låssnat, jag har kommit ur nybörjar fasen där varenda minut är en plåga.
me
Haft så segt några veckor, sprungit 20-23 min, ej inräknat de 2 min gång i mitten...
Så tänkte att jag skulle pressa till 25 rakt idag, men blev 30! yay!
Andning och muskler har låssnat, jag har kommit ur nybörjar fasen där varenda minut är en plåga.
me
Quote from Lena Bjerlöw on 19 May 2007, 21:51Superbra! Grattis! Känn dig stolt och nöjd! (L)
Superbra! Grattis! Känn dig stolt och nöjd! (L)
Quote from Funbeat user on 19 May 2007, 22:23Det är så roligt att läsa om allas framsteg - bra jobbat, njut av framgången, det är du värd!!!! (t+)
Det är så roligt att läsa om allas framsteg - bra jobbat, njut av framgången, det är du värd!!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 19 May 2007, 22:28Man blir väldigt peppad! Jag vill så gärna springa, men jag sköter inte min rehabilitering för mina knän så jag får bara ont. Får ta en sak i taget helt enkelt! 🙂
Man blir väldigt peppad! Jag vill så gärna springa, men jag sköter inte min rehabilitering för mina knän så jag får bara ont. Får ta en sak i taget helt enkelt! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2007, 22:55Tack ska ni ha!
och Marie, synd att du inte bor närmare, finns en trevlig kajakklubb här i närheten där jag tänkte gå en kurs i sommar, bra kondis, garanterat minimal påfrestning för knön 😉
Tack ska ni ha!
och Marie, synd att du inte bor närmare, finns en trevlig kajakklubb här i närheten där jag tänkte gå en kurs i sommar, bra kondis, garanterat minimal påfrestning för knön 😉
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 02:17Tror dock inte att jag skulle kunna sitta allt för länge i en sådan. 😛 Får mer ont av att inte röra knäna 😉 Måste dock röra dem måttligt, med lagomt motstånd, inte alltid så lätt att hitta en balans 😮
Tror dock inte att jag skulle kunna sitta allt för länge i en sådan. 😛 Får mer ont av att inte röra knäna 😉 Måste dock röra dem måttligt, med lagomt motstånd, inte alltid så lätt att hitta en balans 😮
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 02:52Å så roligt!!! Jag blir så glad när jag läser det du skriver Linn! Kul att du verkligen kommit igång med löpningen, de första 20 minutrarna brukar vara värst men sen blir det lättare (eller så är jag väldigt bra på att lura mig själv) och nu när det börja
Å så roligt!!! Jag blir så glad när jag läser det du skriver Linn! Kul att du verkligen kommit igång med löpningen, de första 20 minutrarna brukar vara värst men sen blir det lättare (eller så är jag väldigt bra på att lura mig själv) och nu när det börja
Quote from Viktor Wrede on 20 May 2007, 07:35Det är såååååååå duktigt!! Precis som andra säger här : det är första tröskeln som är värst att kämpa sig över. Nu har du många sköna kilometrar och mil framför dej!
Det är såååååååå duktigt!! Precis som andra säger här : det är första tröskeln som är värst att kämpa sig över. Nu har du många sköna kilometrar och mil framför dej!
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 07:45Jättegrattis!!!! 🙂
Håller också med föregående. När man vant sig vid att springa lite längre kommer belöningen! När jag springer sprutar endorfinerna till efter ca 40 min löpning och det går bara så himla lätt och jag blir euforisk nästan. Man känner s
Jättegrattis!!!! 🙂
Håller också med föregående. När man vant sig vid att springa lite längre kommer belöningen! När jag springer sprutar endorfinerna till efter ca 40 min löpning och det går bara så himla lätt och jag blir euforisk nästan. Man känner s
Quote from Ulrika Wikdahl Lindström on 20 May 2007, 09:45> Tror dock inte att jag skulle kunna sitta allt för länge i en sådan. 😛 Får mer ont av att inte röra knäna
Då kanske kajak är just grejen för dig Marie!
För du skall inte sitta sitll med benen när du paddlar, tvärtom skall du jobba med benen "ungefär
> Tror dock inte att jag skulle kunna sitta allt för länge i en sådan. 😛 Får mer ont av att inte röra knäna
Då kanske kajak är just grejen för dig Marie!
För du skall inte sitta sitll med benen när du paddlar, tvärtom skall du jobba med benen "ungefär