Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 14:57Grattis Linn till dina "30 minuter".
Jag jobbar också på att kunna springa lite längre tid. Jag intervalltränar men skulle vilja kunna springa t ex ett 5 km-lopp utan att gå ibland.
Har läst många "komma-igång-och-spring" råd men tycker ändå att det är sv
Grattis Linn till dina "30 minuter".
Jag jobbar också på att kunna springa lite längre tid. Jag intervalltränar men skulle vilja kunna springa t ex ett 5 km-lopp utan att gå ibland.
Har läst många "komma-igång-och-spring" råd men tycker ändå att det är sv
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 18:08Kolla här Barbro
http://www.iform.se/Crosslink.jsp?d=900&a=4101Massor med råd och program, det jag använt 🙂
Kolla här Barbro
http://www.iform.se/Crosslink.jsp?d=900&a=4101
Massor med råd och program, det jag använt 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2007, 21:03Tack för tipset
Jag ska försöka att göra ett tappert försök
Tack för tipset
Jag ska försöka att göra ett tappert försök
Quote from Funbeat user on 21 May 2007, 07:04Jag brukar göra såhär när jag är väldigt trött och inte vill ge upp (jag är väldigt envis) att jag springer myrsteg! Jag får springa exakt hur sakta jag vill bara jag springer, fast det ser säkert jätte mesigt ut!:D
Jag brukar göra såhär när jag är väldigt trött och inte vill ge upp (jag är väldigt envis) att jag springer myrsteg! Jag får springa exakt hur sakta jag vill bara jag springer, fast det ser säkert jätte mesigt ut!:D
Quote from Funbeat user on 21 May 2007, 07:48Vajert!
Kul att du postar upp det på funbeat. Det skapar motivation!
Vajert!
Kul att du postar upp det på funbeat. Det skapar motivation!
Quote from Funbeat user on 21 May 2007, 11:09Och nu ska jag göra det igen!!
Strålande sol, vårens första varma dag här i norr!
Jag är pigg och laddad och full med det socker jag stoppade i mig igår!Och ska få springa i sommarträningskläder äntligen!
Och nu ska jag göra det igen!!
Strålande sol, vårens första varma dag här i norr!
Jag är pigg och laddad och full med det socker jag stoppade i mig igår!
Och ska få springa i sommarträningskläder äntligen!
Quote from Funbeat user on 21 May 2007, 11:23Ja det är skönt när man presterat många minuter i sträck jag gjorde 45 min förra veckan, men jag tog nog ut mig har inte sprungit sen dess, ska se om jag kan en runda idag. Sommar kläderna har vi haft på oss här i söder ett tag nu Lycka till
Ja det är skönt när man presterat många minuter i sträck jag gjorde 45 min förra veckan, men jag tog nog ut mig har inte sprungit sen dess, ska se om jag kan en runda idag. Sommar kläderna har vi haft på oss här i söder ett tag nu Lycka till