Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 12:50Mitt band har börjat flippra. Jag har letat på Garmins sida om info för utbyte, men hittar inget. Nån som har en länk?
Mitt band har börjat flippra. Jag har letat på Garmins sida om info för utbyte, men hittar inget. Nån som har en länk?
Quote from Elias Engqvist on 2 November 2010, 15:43Jag håller med trådskaparen: 310 ÄR en galen puls!
Jag håller med trådskaparen: 310 ÄR en galen puls!
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 16:25Elin, tack för tipset! Efter att ha läst dina postningar skickade jag in mitt pulsband till Garmin som bytte ut det till ett nytt (och fungerande) inom ett par dagar.
Tibor, Gå till www.garmin.se --> Support. Längst ner på den sidan finns en länk: "Klick
Elin, tack för tipset! Efter att ha läst dina postningar skickade jag in mitt pulsband till Garmin som bytte ut det till ett nytt (och fungerande) inom ett par dagar.
Tibor, Gå till http://www.garmin.se --> Support. Längst ner på den sidan finns en länk: "Klick
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 20:08Det var så lite så. 🙂 Misstänker att de är bekanta med problemet eftersom det verkar ha drabbat en hel del personer.
Det var så lite så. 🙂 Misstänker att de är bekanta med problemet eftersom det verkar ha drabbat en hel del personer.
Quote from Funbeat user on 5 November 2010, 10:33Så länge jag tvättar mitt pulsband efter användande så fungerar det faktiskt... Ta i trä. 😉
Så länge jag tvättar mitt pulsband efter användande så fungerar det faktiskt... Ta i trä. 😉
Quote from Funbeat user on 14 November 2010, 12:47Hej! Min klocka har börjat pipa på för låg puls fast jag idag tex sprang som ett skållat troll och höll inte under 5-tempo. Börjar batteriet i pulsbandet ta slut eller är det som många skriver här att man måste tajta till bandet ytterligare?
Hej! Min klocka har börjat pipa på för låg puls fast jag idag tex sprang som ett skållat troll och höll inte under 5-tempo. Börjar batteriet i pulsbandet ta slut eller är det som många skriver här att man måste tajta till bandet ytterligare?