Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 12:38Nu har detta problem drabbat även mig. Har en 310xt som söker efter satelliter, och efter en stund frågar om jag är inomhus, om jag förflyttat mig och om det är rätt datum. Hur jag än gör lyckas inte klockan hitta några satelliter. Var det Garmin support
Nu har detta problem drabbat även mig. Har en 310xt som söker efter satelliter, och efter en stund frågar om jag är inomhus, om jag förflyttat mig och om det är rätt datum. Hur jag än gör lyckas inte klockan hitta några satelliter. Var det Garmin support
Quote from Elias Engqvist on 15 April 2011, 12:45Eller också får du gå ut! 😉
Eller också får du gå ut! 😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 13:19Återställa satellit-cachen kanske? Är det power on+pil ner på 310?
Återställa satellit-cachen kanske? Är det power on+pil ner på 310?
Quote from Funbeat user on 15 April 2011, 15:31Nej, reset av satellit-chachen hjälper inte. Det är stendött.
Nej, reset av satellit-chachen hjälper inte. Det är stendött.
Quote from Camilla Höög on 16 April 2011, 22:38Hårdreset då?
Hårdreset då?
Quote from Funbeat user on 18 April 2011, 19:57Lösningen för mig var att kontakta Garmin. Fick skicka in den till supporten och ganska snabbt skickade dom hem en ny klocka till mig. Så jag antar att det var ett fel som inte gick att laga.
Lösningen för mig var att kontakta Garmin. Fick skicka in den till supporten och ganska snabbt skickade dom hem en ny klocka till mig. Så jag antar att det var ett fel som inte gick att laga.