Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 21:24Jag har också märkt att den funbeat lägger på ett par minuter. Men bara ibland. Men det som är mest irriterande tycker jag tiden det tar att ladda in ett träningspass. Vibrerar i en halvtimme innan man lyckas få in passset. Får ju snart ladda klockan efte
Jag har också märkt att den funbeat lägger på ett par minuter. Men bara ibland. Men det som är mest irriterande tycker jag tiden det tar att ladda in ett träningspass. Vibrerar i en halvtimme innan man lyckas få in passset. Får ju snart ladda klockan efte
Quote from Camilla Höög on 25 March 2011, 08:57Varje gång du synkar så synkas ALLA pass du har på datorn. Radera de gamla träningspassen på datorn så kommer synken gå på någon sekund.
Funbeat lägger på stopptid så lösningen är att inte ta några pauser då klockan stoppas 🙂
Varje gång du synkar så synkas ALLA pass du har på datorn. Radera de gamla träningspassen på datorn så kommer synken gå på någon sekund.
Funbeat lägger på stopptid så lösningen är att inte ta några pauser då klockan stoppas 🙂
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 18:59"Varje gång du synkar så synkas ALLA pass du har på datorn. Radera de gamla träningspassen på datorn så kommer synken gå på någon sekund."
Menar du på datorn eller klockan? Om datorn, var finns dom?
"Varje gång du synkar så synkas ALLA pass du har på datorn. Radera de gamla träningspassen på datorn så kommer synken gå på någon sekund."
Menar du på datorn eller klockan? Om datorn, var finns dom?
Quote from Funbeat user on 26 March 2011, 21:47För windwos 7 gäller C:UsersANVÄNDAREAppDataRoamingGARMINDevicesNUMMER PÅ DIN ENHET
Mappen AppData är dold, se till att du kan se dolda filer och mappar.
För windwos 7 gäller C:UsersANVÄNDAREAppDataRoamingGARMINDevicesNUMMER PÅ DIN ENHET
Mappen AppData är dold, se till att du kan se dolda filer och mappar.
Quote from Funbeat user on 27 March 2011, 19:16Tack Magnus där fanns en hel del =)
Tack Magnus där fanns en hel del =)
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 07:55Hjälpte inte att ta bort alla pass på datorn 🙁 Ska man installera om allt kanske?
Hjälpte inte att ta bort alla pass på datorn 🙁 Ska man installera om allt kanske?
Quote from Camilla Höög on 30 March 2011, 08:37Får du bara upp något enstaka pass när du nu synkar mot Funbeat istället för alla?
Jag tycker inte att det borde påverka med vilken webbläsare du använder i det här fallet, men det är alltid lika bra att undvika Internet Explorer eftersom det finns mängd
Får du bara upp något enstaka pass när du nu synkar mot Funbeat istället för alla?
Jag tycker inte att det borde påverka med vilken webbläsare du använder i det här fallet, men det är alltid lika bra att undvika Internet Explorer eftersom det finns mängd
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 19:48Vetifan va de beror på. Funka kalasbra ibörjan.
Just nu har jag tre oinlästa pass i klockan o får bara upp de äldsta. Klockar försöker o försöker. O när den får över infon så kommer det upp ett litet meddelande nere till höger på skärmen om att ANT har mo
Vetifan va de beror på. Funka kalasbra ibörjan.
Just nu har jag tre oinlästa pass i klockan o får bara upp de äldsta. Klockar försöker o försöker. O när den får över infon så kommer det upp ett litet meddelande nere till höger på skärmen om att ANT har mo
Quote from Camilla Höög on 30 March 2011, 21:21Får du upp några inlästa pass? Alla pass du ser på importsidan, både inlästa och oinlästa är såna du just nu har på din dator.
Får du upp några inlästa pass? Alla pass du ser på importsidan, både inlästa och oinlästa är såna du just nu har på din dator.
Quote from Funbeat user on 30 March 2011, 21:29var hittas det på Mac? Hittar ingenting vid sökning.
var hittas det på Mac? Hittar ingenting vid sökning.