Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 20:58Markus, det var en ny vinkel på det hela! 🙂
Jag reggar mina orienteringar efter sträckan fågelvägen, så du kan kanske lägga till 20% på de sträckorna. Blir väl inte särskilt mycket mer, men ändå.
Markus, det var en ny vinkel på det hela! 🙂
Jag reggar mina orienteringar efter sträckan fågelvägen, så du kan kanske lägga till 20% på de sträckorna. Blir väl inte särskilt mycket mer, men ändå.
Quote from Funbeat user on 23 November 2010, 21:04Ok, det innebär alltså det jag misstänkte, att du nog får lägga på lite kilometrar på veckomängderna ovan för att få avsedd effekt. Men du greppar kanske själva tanken.
Ok, det innebär alltså det jag misstänkte, att du nog får lägga på lite kilometrar på veckomängderna ovan för att få avsedd effekt. Men du greppar kanske själva tanken.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 09:51Försökte mig på de lååånga intervallerna Jesper föreslog, men kroknade rejält. Det blir antagligen lite kortare intervaller nästa gång. 🙂 Skall nog pröva Christers förslag.
Försökte mig på de lååånga intervallerna Jesper föreslog, men kroknade rejält. Det blir antagligen lite kortare intervaller nästa gång. 🙂 Skall nog pröva Christers förslag.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 09:53Om du kroknade kanske det är just långa intervaller du ska träna? Du gör inte detta för att det är roligt, kom ihåg det! 😉
Om du kroknade kanske det är just långa intervaller du ska träna? Du gör inte detta för att det är roligt, kom ihåg det! 😉
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 09:55Du kan ha en poäng där, men det finns nog lite blandade orsaker att det blev som det blev. Läs min träning så ser du alla förslagen. (H)
Du kan ha en poäng där, men det finns nog lite blandade orsaker att det blev som det blev. Läs min träning så ser du alla förslagen. (H)
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 10:00Ok, nu har jag läst alla dåliga bortförklaringar och jag tror helt enkelt på avsaknad av pannben 😉
Ok, nu har jag läst alla dåliga bortförklaringar och jag tror helt enkelt på avsaknad av pannben 😉