Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 08:32Tack Conny.
Tillhör också dessa som ibland stavar fel, tror på det jag läser +++.
Det får vi bjuda på.Vad gäller petitesser så är det "bästa" att det exakta talet är ett exakt snitt på de mätningar man gjort. Normalt 6 mätningar, man stryker längsta
Tack Conny.
Tillhör också dessa som ibland stavar fel, tror på det jag läser +++.
Det får vi bjuda på.
Vad gäller petitesser så är det "bästa" att det exakta talet är ett exakt snitt på de mätningar man gjort. Normalt 6 mätningar, man stryker längsta
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 09:13Jag börjar förstå varför SFIF inte publicerar sina uppgifter.
Jag börjar förstå varför SFIF inte publicerar sina uppgifter.
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 13:11Oj jag hålller visst med KG
3 decimaler känns faktiskt inte vettigt.
Oj jag hålller visst med KG
3 decimaler känns faktiskt inte vettigt.
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 14:57När en bana läggs används naturligtvis inte ett mäthjul eller gps-klocka för att markera linjer.
Det finns ett fåtal företag som arbetar med att lägga allvädersbanor. När man sist la om banan i Jönköping för några år sedan kom arbetarna från Finland har
När en bana läggs används naturligtvis inte ett mäthjul eller gps-klocka för att markera linjer.
Det finns ett fåtal företag som arbetar med att lägga allvädersbanor. När man sist la om banan i Jönköping för några år sedan kom arbetarna från Finland har
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 15:40Apropå lägga banor, fick jag nyss reda på att hela Slottsskogsvallen ska rivas upp och läggas om. Start i början av september, och kanske inte ens klart när GöteborgsVarvet går.
Apropå lägga banor, fick jag nyss reda på att hela Slottsskogsvallen ska rivas upp och läggas om. Start i början av september, och kanske inte ens klart när GöteborgsVarvet går.
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 15:54Sven_Du har helt rätt, ber om ursäkt, jag brukar ta en snabbtitt på stavningen, det är så lätt att man skriver fel när man är handikappad i höger hand, man kommer åt tangenter utav misstag med fel fingrar, men jag måste erkänna att jag är inte alltid säke
Sven_Du har helt rätt, ber om ursäkt, jag brukar ta en snabbtitt på stavningen, det är så lätt att man skriver fel när man är handikappad i höger hand, man kommer åt tangenter utav misstag med fel fingrar, men jag måste erkänna att jag är inte alltid säke
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 17:15Dessutom använder du rak ordföljd i en bisats!
Dessutom använder du rak ordföljd i en bisats!
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 17:54Jag är inte så jävla noga och petig med bagateller. (t-)
Jag är inte så jävla noga och petig med bagateller. (t-)
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 20:19Inga problem Conny...jag förstod vad du menade absolut.
Nu kom du in i en del där några semantistiska eckvilibrörer hade ett chat å då blev det så.
Att få texten riktig är stort.
Att få till den förståelig är större.
UPPSALA UNIVERSITETS AULAS INGÅNG.
Inga problem Conny...jag förstod vad du menade absolut.
Nu kom du in i en del där några semantistiska eckvilibrörer hade ett chat å då blev det så.
Att få texten riktig är stort.
Att få till den förståelig är större.
UPPSALA UNIVERSITETS AULAS INGÅNG.
Quote from Funbeat user on 18 August 2011, 20:58ekvilibrister 🙂
ekvilibrister 🙂