Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 15:58Den i valsätra har inte syntetunderlag och är inte heller fullt 400 m
Den i valsätra har inte syntetunderlag och är inte heller fullt 400 m
Quote from Funbeat user on 7 April 2012, 21:57Tack Jens, det är noterat.
Tack Jens, det är noterat.
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 15:51Österängens IP är 400 meter prima kolstybb. Ligger i Fålhagen.
Österängens IP är 400 meter prima kolstybb. Ligger i Fålhagen.
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 16:18På tal om studenternas. Är det bara att åka dit eller måsta man passa speciella tider eller boka sig någonstans?
På tal om studenternas. Är det bara att åka dit eller måsta man passa speciella tider eller boka sig någonstans?
Quote from Funbeat user on 8 April 2012, 18:18Tack Johan, då är även det inlagt på kartan.
Tack Johan, då är även det inlagt på kartan.
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 02:38Mats, har du fått reda på hur det ligger till med tillträdet för allmänheten att träna löpning på Studenternas Ip? Jag har mejlat kommunen och frågat men har inte fått svar. Var förbi en eftermiddag för nån vecka sen (en tisdag) och det var många därinne
Mats, har du fått reda på hur det ligger till med tillträdet för allmänheten att träna löpning på Studenternas Ip? Jag har mejlat kommunen och frågat men har inte fått svar. Var förbi en eftermiddag för nån vecka sen (en tisdag) och det var många därinne
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 08:22Jag vet inte än om man har fritt tillträde till studenternas. Jag frågade en som tävlar i friidrott på veteran nivå och han tyckte att det bara var att planka in.
Däremot tipsade han också om Midgårdsvallen i Märsta som har en fin tartanbana.
Vi kanske
Jag vet inte än om man har fritt tillträde till studenternas. Jag frågade en som tävlar i friidrott på veteran nivå och han tyckte att det bara var att planka in.
Däremot tipsade han också om Midgårdsvallen i Märsta som har en fin tartanbana.
Vi kanske
Quote from Funbeat user on 1 June 2012, 14:56Det är bara att knalla in genom stora grinden vid parkeringen! det är öppen för det mesta utom sent på kvällen!
Det är bara att knalla in genom stora grinden vid parkeringen! det är öppen för det mesta utom sent på kvällen!
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 00:54Okej, Jens, tack för tipset! Man måste då alltså gå in från andra sidan, från Sjukhusvägen eller vad den nu heter. Planka in genom att klättra över det höga staketet vågar jag inte, det skulle kunna sluta med ett fall.
Mats: Absolut! 🙂 Midgårdsvallen v
Okej, Jens, tack för tipset! Man måste då alltså gå in från andra sidan, från Sjukhusvägen eller vad den nu heter. Planka in genom att klättra över det höga staketet vågar jag inte, det skulle kunna sluta med ett fall.
Mats: Absolut! 🙂 Midgårdsvallen v
Quote from Funbeat user on 2 June 2012, 08:50Vi springer väl dit 😉
Vi springer väl dit 😉