Quote from Guest on 11 September 2013, 10:17"Utan tråd blir det ingen firarbira" skrev Mackan i 300-milatråden så jag startar för säkerhets skull den här.
"Utan tråd blir det ingen firarbira" skrev Mackan i 300-milatråden så jag startar för säkerhets skull den här.
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 10:27Jag har hitintills missad att fira någon passering så vet inte hur jag ska göra.
Denna ska passeras i dag 🙂
Jag har hitintills missad att fira någon passering så vet inte hur jag ska göra.
Denna ska passeras i dag 🙂
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 10:32Då är det hög tid att lägga en flaska av ditt favoritöl på kylning. Sedan får du förstås berätta om det här.
Då är det hög tid att lägga en flaska av ditt favoritöl på kylning. Sedan får du förstås berätta om det här.
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 11:59Ha ha, helt underbart härligt 😀
Ha ha, helt underbart härligt 😀
Quote from Jonny Persson on 11 September 2013, 12:35Jag råkade ge bort mitt ölförråd igår men det ska hinna åtgärdas innan jag når 400.
Jag råkade ge bort mitt ölförråd igår men det ska hinna åtgärdas innan jag når 400.
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 13:38Tror jag har en folköl i kylskåpet. 🙂
ska kolla när jag kommer hem
Tror jag har en folköl i kylskåpet. 🙂
ska kolla när jag kommer hem
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 14:01Om man inte dricker öl, är det ok med en cola?
Om man inte dricker öl, är det ok med en cola?
Quote from Funbeat user on 11 September 2013, 14:06Cola går bra det också. Risken finns att jag själv byter ut ölen mot Champagne när jag når 400 mil. Speciellt om jag passerar den milstolpen på nyårsafton!
Cola går bra det också. Risken finns att jag själv byter ut ölen mot Champagne när jag når 400 mil. Speciellt om jag passerar den milstolpen på nyårsafton!
Quote from Funbeat user on 17 September 2013, 17:17Eftersom 300 mil uppnåddes idag och det ju återstår drygt en tredjedel av året så måste jag ju hänga på i denna tråd också. Borde ju kunna hinna med 100 till om jag får vara frisk och skadefri, trots att jag har inplanerat några veckors helvila efter Fran
Eftersom 300 mil uppnåddes idag och det ju återstår drygt en tredjedel av året så måste jag ju hänga på i denna tråd också. Borde ju kunna hinna med 100 till om jag får vara frisk och skadefri, trots att jag har inplanerat några veckors helvila efter Fran
Quote from Funbeat user on 18 September 2013, 07:32Grattis Göran K!
Även om jag inte har som mål att göra mer än 200 mil så höjer jag en skål till din bedrift!
Skål!
Kram,
Jenny(Edit; korrigerat stavning)
Grattis Göran K!
Även om jag inte har som mål att göra mer än 200 mil så höjer jag en skål till din bedrift!
Skål!
Kram,
Jenny
(Edit; korrigerat stavning)