Quote from Funbeat user on 15 October 2013, 20:20320 mil blev det idag, så 400 borde vara möjligt om man får vara frisk och skadefri.
320 mil blev det idag, så 400 borde vara möjligt om man får vara frisk och skadefri.
Quote from Funbeat user on 21 October 2013, 23:29Grattis Daniel och Linda!
Idag, precis när säsongens sista vecka inleddes, passerade jag 400 mil för säsongen (räknat från november ifjol). Om jag får till en lika bra inledning på säsongen 2014 så borde 400 mil för året också vara inom räckhåll, trots a
Grattis Daniel och Linda!
Idag, precis när säsongens sista vecka inleddes, passerade jag 400 mil för säsongen (räknat från november ifjol). Om jag får till en lika bra inledning på säsongen 2014 så borde 400 mil för året också vara inom räckhåll, trots a
Quote from Funbeat user on 22 October 2013, 07:40Grattis Göran K!
Rullande 12 månader kan väl gälla det med, om det är så du har din "tideräkning"! 😉
Kram och skål!
Jenny
Grattis Göran K!
Rullande 12 månader kan väl gälla det med, om det är så du har din "tideräkning"! 😉
Kram och skål!
Jenny
Quote from Funbeat user on 24 October 2013, 10:01kul o se alla löpglada tokar tack för alla hälsningar hoppas hälsan håller o förhoppningsvis en skön massage att vänta efter passeringen av 5000 km hur ska ni fira era mål
kul o se alla löpglada tokar tack för alla hälsningar hoppas hälsan håller o förhoppningsvis en skön massage att vänta efter passeringen av 5000 km hur ska ni fira era mål
Quote from Funbeat user on 16 November 2013, 09:34Imorgon händer det! Chansen är rätt stor att det firas med en Efes. Bild kommer...
Imorgon händer det! Chansen är rätt stor att det firas med en Efes. Bild kommer...
Quote from Jonny Persson on 16 November 2013, 09:41En Micke, en?
Den dagen jag passerade 400 mil drack jag självklart fyra stora firarbira. Tre bra pilsner och en weissbier.
Skulle jag mot förmodan komma upp i 500 mil blir det fem öl då.
En Micke, en?
Den dagen jag passerade 400 mil drack jag självklart fyra stora firarbira. Tre bra pilsner och en weissbier.
Skulle jag mot förmodan komma upp i 500 mil blir det fem öl då.
Quote from Funbeat user on 18 November 2013, 20:17Som tippat passerade jag 400 mil under Istanbul Marathon i går. Firade direkt med en Efes i duschen efter loppet, sedan men en flaska Antik Semilion till middagen och idag blev det ytterligare lite Efesprovning...
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?Fi
Som tippat passerade jag 400 mil under Istanbul Marathon i går. Firade direkt med en Efes i duschen efter loppet, sedan men en flaska Antik Semilion till middagen och idag blev det ytterligare lite Efesprovning...
Quote from Funbeat user on 19 November 2013, 22:37Öl i duschen efter ett lopp. Det måste provas!
Öl i duschen efter ett lopp. Det måste provas!
Quote from Funbeat user on 23 November 2013, 16:41Grattis Mikael!
Kram,
Jenny
Grattis Mikael!
Kram,
Jenny
Quote from Funbeat user on 22 December 2013, 00:09Idag lyckades jag även passera 400 mil för året. Måste hitta något bra att fira det med. 🙂
Bra jobbat ni andra också!
Idag lyckades jag även passera 400 mil för året. Måste hitta något bra att fira det med. 🙂
Bra jobbat ni andra också!