Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning400 mil under 2013
You need to log in to create posts and topics.

320 mil blev det idag, så 400 borde vara möjligt om man får vara frisk och skadefri.

Grattis Daniel och Linda!

Idag, precis när säsongens sista vecka inleddes, passerade jag 400 mil för säsongen (räknat från november ifjol). Om jag får till en lika bra inledning på säsongen 2014 så borde 400 mil för året också vara inom räckhåll, trots a

Grattis Göran K!
Rullande 12 månader kan väl gälla det med, om det är så du har din "tideräkning"! 😉
Kram och skål!
Jenny

kul o se alla löpglada tokar tack för alla hälsningar hoppas hälsan håller o förhoppningsvis en skön massage att vänta efter passeringen av 5000 km hur ska ni fira era mål

Imorgon händer det! Chansen är rätt stor att det firas med en Efes. Bild kommer...

En Micke, en?

Den dagen jag passerade 400 mil drack jag självklart fyra stora firarbira. Tre bra pilsner och en weissbier.

Skulle jag mot förmodan komma upp i 500 mil blir det fem öl då.

Som tippat passerade jag 400 mil under Istanbul Marathon i går. Firade direkt med en Efes i duschen efter loppet, sedan men en flaska Antik Semilion till middagen och idag blev det ytterligare lite Efesprovning...

BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?Fi

Öl i duschen efter ett lopp. Det måste provas!

Grattis Mikael!
Kram,
Jenny

Idag lyckades jag även passera 400 mil för året. Måste hitta något bra att fira det med. 🙂

Bra jobbat ni andra också!