Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 15:25Är det jag som är Thomas? (H)
Är det jag som är Thomas? (H)
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 18:46Jag personligen tycker att jag hade enorm hjälp av mina långpass (halvmara) av löpning inför min sprintdebut.
Det var inget konstigt att springa efter att redan ha hållit på en timme.Jag tränade också ett par "brickpass" som de andra skrivit om, dvs jag
Jag personligen tycker att jag hade enorm hjälp av mina långpass (halvmara) av löpning inför min sprintdebut.
Det var inget konstigt att springa efter att redan ha hållit på en timme.
Jag tränade också ett par "brickpass" som de andra skrivit om, dvs jag
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 21:01Ja Magnus. Du är Thomas om du inte visste det... 😉 Nä...sorry då! Vimsade bort mig (surprise! Jag vimsig...vem hade kunnat tro det?)
Men åhhhh...vad jag tydligen är kass på att göra mig förstådd. Så många kloka svar, men ingen...nej...INGEN kan ge mig
Ja Magnus. Du är Thomas om du inte visste det... 😉 Nä...sorry då! Vimsade bort mig (surprise! Jag vimsig...vem hade kunnat tro det?)
Men åhhhh...vad jag tydligen är kass på att göra mig förstådd. Så många kloka svar, men ingen...nej...INGEN kan ge mig
Quote from Funbeat user on 15 January 2011, 23:08Men VAD är det då du vill ha, om inte ett förslag på hur du skall springa dina 2 (max 3 ) pass per vecka?
Men VAD är det då du vill ha, om inte ett förslag på hur du skall springa dina 2 (max 3 ) pass per vecka?
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 09:14Kolla in denna länk från marathon.se:
http://www.marathon.se/news/home_varrusettraning.cfm
"Springa runt" borde väl vara lämplig. det är ju dock inte anpassat till triathlon.Lycka till!
Kolla in denna länk från marathon.se:
http://www.marathon.se/news/home_varrusettraning.cfm
"Springa runt" borde väl vara lämplig. det är ju dock inte anpassat till triathlon.
Lycka till!
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 10:05Tack Maria! Det ser intressant ut...ska kolla vidare på, det är nog något i den stilen jag tänker mig
Thomas: ;-p Alltså det jag for efter var egentligen inte allmänna träningsråd utan ett strikt strukturerat program för att pressa min tid från ca 28 m
Tack Maria! Det ser intressant ut...ska kolla vidare på, det är nog något i den stilen jag tänker mig
Thomas: ;-p Alltså det jag for efter var egentligen inte allmänna träningsråd utan ett strikt strukturerat program för att pressa min tid från ca 28 m
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 12:08Men för att springa på 25 på din sprint behöver du antingen kunna hålla 5-minuterstempo i över en timme, eller göra dina 5 km på en bra bit under 25!
Därför får du "konstiga" svar 😉
Men för att springa på 25 på din sprint behöver du antingen kunna hålla 5-minuterstempo i över en timme, eller göra dina 5 km på en bra bit under 25!
Därför får du "konstiga" svar 😉
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 18:01ja det är klart att det är så och det står lite om det längre upp i tråden.
Men tack för alla pigga förslag 🙂
ja det är klart att det är så och det står lite om det längre upp i tråden.
Men tack för alla pigga förslag 🙂