Quote from Guest on 14 April 2008, 18:37Jag var på gymmet imorse och körde lite löpband. Det är lite för kallt för att jag ska känna mig hurtig nog att ge mig ut på morgonen och springa utomhus.
Min tanke var att köra 1,5 mil i sex-minutersfart. Men eftersom jag är rastlös när jag springer på
Jag var på gymmet imorse och körde lite löpband. Det är lite för kallt för att jag ska känna mig hurtig nog att ge mig ut på morgonen och springa utomhus.
Min tanke var att köra 1,5 mil i sex-minutersfart. Men eftersom jag är rastlös när jag springer på
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 18:47Suveränt jobbat! Alltid lika trevligt när folk lyckas slå sina personliga rekord och nå sina mål. 🙂
Suveränt jobbat! Alltid lika trevligt när folk lyckas slå sina personliga rekord och nå sina mål. 🙂
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 19:01Grattis! Härligt jobbat!
Grattis! Härligt jobbat!
Quote from Bjarne Lewin on 14 April 2008, 19:13Grattis Magnus! HImla bra jobbat (t+)
Grattis Magnus! HImla bra jobbat (t+)
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 21:26Strålande!
Tänk vilka resultat du kommer kunna göra utomhus med draghjälp av hundratals löpare i ett 10 km-lopp... Lycka till!
Strålande!
Tänk vilka resultat du kommer kunna göra utomhus med draghjälp av hundratals löpare i ett 10 km-lopp... Lycka till!
Quote from Funbeat user on 14 April 2008, 23:05Grattis! (t+)
Grattis! (t+)
Quote from Linn Bäärnhielm on 15 April 2008, 06:10Fint jobbat. Grattis
Fint jobbat. Grattis
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 07:29Grattis
Grattis
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 08:26Jag insåg just att mitt personbästa sänkts med 11 minuter sedan nyårsafton.
Iofs sprang jag milen för första gången i mitt liv på just nyårsafton. Annars hade det varit häftigt att kunna sänka sitt PB med 11 minuter per år 🙂
Jag insåg just att mitt personbästa sänkts med 11 minuter sedan nyårsafton.
Iofs sprang jag milen för första gången i mitt liv på just nyårsafton. Annars hade det varit häftigt att kunna sänka sitt PB med 11 minuter per år 🙂
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 09:03Härligt! Jag spräckte också 55-minutersgränsen förra veckan och det kändes kanon! Nu ska jag bara se till att springa lite längre distanser för att fixa Göteborgsvarvet i maj. Har som längst sprungit 15 km tror jag. Men mitt mål är att klara på 2:15 och d
Härligt! Jag spräckte också 55-minutersgränsen förra veckan och det kändes kanon! Nu ska jag bara se till att springa lite längre distanser för att fixa Göteborgsvarvet i maj. Har som längst sprungit 15 km tror jag. Men mitt mål är att klara på 2:15 och d