Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 09:10Emma: Absolut, jag återkommer med mina hålltider. De går väl samtidigt de två loppen?
Emma: Absolut, jag återkommer med mina hålltider. De går väl samtidigt de två loppen?
Quote from Andreas Björklund on 15 April 2008, 13:23Härligt jobbat Magnus!!! 😀
Härligt jobbat Magnus!!! 😀
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 13:50grattis!
grattis!
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 13:51Grattis Magnus!!!!
Grattis Magnus!!!!
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 17:25"Ditt" lopp går veckan innan Göteborgsvarvet. Har funderat lite på att springa Kungsholmen runt också (10 km) men tror att jag står över det. Om jag överlever Göteborgsvarvet så blir det nog S:t Eriksloppet i september.
Lycka till den 10:e maj! Heja he
"Ditt" lopp går veckan innan Göteborgsvarvet. Har funderat lite på att springa Kungsholmen runt också (10 km) men tror att jag står över det. Om jag överlever Göteborgsvarvet så blir det nog S:t Eriksloppet i september.
Lycka till den 10:e maj! Heja he
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 13:14Det verkar klokt att INTE springa två tävlingar två helger i rad 🙂
Jag kommer att springa Stockholm Halvmarathon (dvs S:t Eriksloppen men med nytt namn).
Sen får jag se om det blir Lidingöloppet, som egentligen var mitt ursprungliga mål med att börja
Det verkar klokt att INTE springa två tävlingar två helger i rad 🙂
Jag kommer att springa Stockholm Halvmarathon (dvs S:t Eriksloppen men med nytt namn).
Sen får jag se om det blir Lidingöloppet, som egentligen var mitt ursprungliga mål med att börja
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 16:04blogg vs diskussion
blogg vs diskussion
Quote from Funbeat user on 19 April 2008, 21:37Hej var och sprang Vikloppet idag löpning och det gick väldigt bra, hade en fin rygg att gå på i niokilometer sen vart jag trött och fick släppa.
Sprang en mil på 47:13 och placeringen vet jag inte har inte kommit ut än på internät, men jag vart bland dom
Hej var och sprang Vikloppet idag löpning och det gick väldigt bra, hade en fin rygg att gå på i niokilometer sen vart jag trött och fick släppa.
Sprang en mil på 47:13 och placeringen vet jag inte har inte kommit ut än på internät, men jag vart bland dom