Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 18:02Hej.... skulle verkligen vilja prova den här grejen. Provade att springa en halvmara i helgen och det var ju liksom inte så långt. Tyvärr gjorde det ont i en nerv i foten eller något. Ska köra långpass framöver med ett par andra skor och se om nerven håll
Hej.... skulle verkligen vilja prova den här grejen. Provade att springa en halvmara i helgen och det var ju liksom inte så långt. Tyvärr gjorde det ont i en nerv i foten eller något. Ska köra långpass framöver med ett par andra skor och se om nerven håll
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 18:42Jag har det likadant och avskyr våta/kalla kläder. Nu klarade jag mig väldigt bra i Åby/Mölndal och behövde inte byta men visst finns det möjligheter ......till det mesta faktiskt. Klädbyte, lunch och en tupplur om det vill sig illa *s*
Jag har det likadant och avskyr våta/kalla kläder. Nu klarade jag mig väldigt bra i Åby/Mölndal och behövde inte byta men visst finns det möjligheter ......till det mesta faktiskt. Klädbyte, lunch och en tupplur om det vill sig illa *s*
Quote from Funbeat user on 27 September 2007, 19:08Självfallet får du byta skor Maria, så ofta du vill. Kan t.o.m. vara en fördel att byta till en storlek större efter halva loppet.
Jag tror att tidslopp säkert kan vara din grej och nästa år blir det massor av sådana tillfällen.
Självfallet får du byta skor Maria, så ofta du vill. Kan t.o.m. vara en fördel att byta till en storlek större efter halva loppet.
Jag tror att tidslopp säkert kan vara din grej och nästa år blir det massor av sådana tillfällen.
Quote from Karolina Bergsten on 28 September 2007, 09:57Maria Larsson:
Jag är så "impad" av dig! Lycka till i fortsättningen 🙂
Maria Larsson:
Jag är så "impad" av dig! Lycka till i fortsättningen 🙂
Quote from Funbeat user on 6 October 2007, 14:18Jippie, jag har fått en diagnos över fotontet och jag har fått (okej, köpt ) skor som ska vara finemang för mitt problem!! Nu kan jag börja springa långt, om kroppen och kondisen orkar.... betyder att jag kan hoppas på att vara med i Skövde..... Jaaaaaaaa
Jippie, jag har fått en diagnos över fotontet och jag har fått (okej, köpt ) skor som ska vara finemang för mitt problem!! Nu kan jag börja springa långt, om kroppen och kondisen orkar.... betyder att jag kan hoppas på att vara med i Skövde..... Jaaaaaaaa
Quote from Funbeat user on 6 October 2007, 14:42Maria (t+)
Kolla också in
http://www.lekeberg.eu/uv/UV.htm
Maria (t+)
Kolla också in
http://www.lekeberg.eu/uv/UV.htm
Quote from Funbeat user on 6 October 2007, 15:06Oj, är det idrottsplatsen i hallsberg på bilden? Vilka fina banor dom fått!
Oj, är det idrottsplatsen i hallsberg på bilden? Vilka fina banor dom fått!
Quote from Funbeat user on 6 October 2007, 18:08Välkommen i gänget (säger en nybakad).......så kul vi ska ha!!! (H:)
Välkommen i gänget (säger en nybakad).......så kul vi ska ha!!! (H:)
Quote from Viktor Wrede on 7 October 2007, 11:31Har också bestämt mej nu: ska komma MEN med lagom ambition: varva gång och jogg som ett träningspass i långplaneringen till marapremiär hösten 08 eller våren 09...det är väl OK?!? Och så vill man ju träffa alla er numer "välkända" människor från funbeat:-
Har också bestämt mej nu: ska komma MEN med lagom ambition: varva gång och jogg som ett träningspass i långplaneringen till marapremiär hösten 08 eller våren 09...det är väl OK?!? Och så vill man ju träffa alla er numer "välkända" människor från funbeat:-
Quote from Funbeat user on 7 October 2007, 11:51Åh, fler nybörjare. Härligt att inte vara ensam. Jag kommer självklart inte jogga hela tiden heller. Det tror jag inte att jag klarar på långa vägar....
Åh, fler nybörjare. Härligt att inte vara ensam. Jag kommer självklart inte jogga hela tiden heller. Det tror jag inte att jag klarar på långa vägar....