Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 09:47"Att shoppa är att samla" - Överlevnadsinstinkt! (H)
"Att shoppa är att samla" - Överlevnadsinstinkt! (H)
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 10:33Det stämmer verkligen att det går bättre med nya saker. Så bäst är att dela upp det och köpa något nytt till dom viktiga passen eller loppen 🙂 Jag ska ut nu och för första gången på länge springa med min pulsklocka, nya hörlurar (som inte ska ramla ur) o
Det stämmer verkligen att det går bättre med nya saker. Så bäst är att dela upp det och köpa något nytt till dom viktiga passen eller loppen 🙂 Jag ska ut nu och för första gången på länge springa med min pulsklocka, nya hörlurar (som inte ska ramla ur) o
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 14:17Jo, jag känner mig som värsta roboten ibland när jag lastar på mig alla prylarna innan löpturen. Pulsklockan med GPS, iPod, vätskebälte, löparkläderna (craft dräkt, tekniskt uderställ, mössan, asics löparvantarna) och de lysande gröna Ice Bug skorna. Löpa
Jo, jag känner mig som värsta roboten ibland när jag lastar på mig alla prylarna innan löpturen. Pulsklockan med GPS, iPod, vätskebälte, löparkläderna (craft dräkt, tekniskt uderställ, mössan, asics löparvantarna) och de lysande gröna Ice Bug skorna. Löpa
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 15:38Jag vet att det ska springas när jag drar på mig joggingskorna och kläder efter väder (#)
Jag vet att det ska springas när jag drar på mig joggingskorna och kläder efter väder (#)
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 17:33Anna-Karin, precis så känner jag också! Det är nästan lite rituellt att dra på sig löparcyborgutstyrseln. Det får mig att fokusera, och tagga mig inför själva träningspasset.
Anna-Karin, precis så känner jag också! Det är nästan lite rituellt att dra på sig löparcyborgutstyrseln. Det får mig att fokusera, och tagga mig inför själva träningspasset.
Quote from Charlotte Skoglund on 27 February 2008, 17:42hmm det är kul att se hur man(jag) ändrar sig under åren oxå.
för tio år sedan hade ingen kunnat få på mig löpartights, inte en chans.
då var det bommulsjoggingbrallor och tröjja som gällde vid löpning.
cykel provade jag de första gångerna med jeansshort
hmm det är kul att se hur man(jag) ändrar sig under åren oxå.
för tio år sedan hade ingen kunnat få på mig löpartights, inte en chans.
då var det bommulsjoggingbrallor och tröjja som gällde vid löpning.
cykel provade jag de första gångerna med jeansshort
Quote from Charlotte Skoglund on 27 February 2008, 20:38ahh nu har jag invigt ett par asics ds trainer. de var vita i saäkert 400m nu är de härligt småleriga. så lätta att det nästan kändes som att springa barfota. ska bli intresant och se om jag håller att kuta asfalt med dem.. jag kommer somna lycklig 😀
ahh nu har jag invigt ett par asics ds trainer. de var vita i saäkert 400m nu är de härligt småleriga. så lätta att det nästan kändes som att springa barfota. ska bli intresant och se om jag håller att kuta asfalt med dem.. jag kommer somna lycklig 😀
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 21:14Grattis Kalle! Jag köpte ett par sådana nyligen och jag bara älskar dom! (L)
Grattis Kalle! Jag köpte ett par sådana nyligen och jag bara älskar dom! (L)
Quote from Funbeat user on 27 February 2008, 22:40Fia-Lotta
Jag har just nu lite problem med ett skenben/benhinna - inte så allvarligt - håller igång mha Rehbandskydd men har inte kommit till skott med köp nav DS Trainer. Nu har Du ju haft Dina ett tag och hade Nimbus som alternativ precis som jag. Har
Fia-Lotta
Jag har just nu lite problem med ett skenben/benhinna - inte så allvarligt - håller igång mha Rehbandskydd men har inte kommit till skott med köp nav DS Trainer. Nu har Du ju haft Dina ett tag och hade Nimbus som alternativ precis som jag. Har
Quote from Elias Engqvist on 27 February 2008, 22:46Harald: Har du kollat på Asics GT-2120 - påminner om DS Trainer fast lite stabilare - kanske passar dina ben bättre? Dom är förb-at sköna dom också!
Harald: Har du kollat på Asics GT-2120 - påminner om DS Trainer fast lite stabilare - kanske passar dina ben bättre? Dom är förb-at sköna dom också!