Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Christer

Tack för tipset. Tycker i grunden mycket bra om mina Nimbus (andra paret nu) men var lite sugen på en lättare sko för intervaller och själva tävlingsmomentet. Om än jag inte är någon racer så är det ju det där med prylar 😀

Har funderat lite på

Lätt pronation om jag kommer ihåg rätt

Harald: Jag använder mina Nimbus på långa asfaltpass fortfarande. Fast det är iofs lika mycket för att jag inte vill skita ner dom eftersom jag ju inte kan gå in på gymmet då och ställa mej och förstöra löpbandet. Men jag ska gå över till dom mer och mer

Fia-Lotta. Tack för Ditt svar.
Lycka till med vårens kämpande 🙂

Lycka till själv Harald! (t+)

Springer också med ds skorna, på bandet bara änn så länge. Ute använder jag IceBug.

Men jag ville bara säga att jag är väldigt nöjd med mitt köp av mina ds trainers. Utmärkta till intervall passen och de kortare pass jag kör på bandet nu. Tills isen smäl

springer just nu eller innan med gt skor alltså asics men ska hojta till hur jag upplever skillnaden på längre pass på asfalt, är oxå lite smånervös att börja få ont i "benhinnerna". har haft benhinneinflammation en gång ochdet räcker.
trainer är betydlig

Jo, DS trainers är lite bred fram på foten. Men eftersom de sitter bra i hälen så tycker jag inte att det gör något. De känns ändå super att springa i.

Man kan vifta på tårna när man springer och det är skönt! 🙂

JAA, fick ÄNTLIGEN köpa funktionskläder efter julen då jag ÄNTLIGEN fick presentkort på sportaffär (denna gång intersport, som jag iof inte tycker om) men hittade ett par 3/4 byxor och ett riktigt träningslinne, var helt lyrisk de första veckorna!!

Har