Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 19:07+1 ...
+1 ...
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 19:33Har från i år sprungit i Adidas och tycker dom är mycket bra.
Adiosen ska jag nästa gång gå upp en halv nummer på.
Boston är också en mycket bra sko som är lik adios men med lite mer dämpning .En perfekt träningssko och kanske även för en maraton.
Har från i år sprungit i Adidas och tycker dom är mycket bra.
Adiosen ska jag nästa gång gå upp en halv nummer på.
Boston är också en mycket bra sko som är lik adios men med lite mer dämpning .En perfekt träningssko och kanske även för en maraton.
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 19:35Kollade på Boston men tyckte den verkade lite för tung (248 gram enligt uppgift) för att göra någon ordentlig skillnad mot mina nuvarande marathonskor som väger 270 gram.
Kollade på Boston men tyckte den verkade lite för tung (248 gram enligt uppgift) för att göra någon ordentlig skillnad mot mina nuvarande marathonskor som väger 270 gram.
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 19:58Om du bor nära Stockholm så kan du prova/köpa i Adidas Concept store. Där bör de finnas inne.
Om du bor nära Stockholm så kan du prova/köpa i Adidas Concept store. Där bör de finnas inne.
Quote from Funbeat user on 4 November 2012, 20:08Shoefitr är ju ett ganska vettigt verktyg för att få en uppfattning hur rymlig en sko är relativt en annan. Och för att se hur passformen förändras om man går upp eller ner i storlek.
Shoefitr är ju ett ganska vettigt verktyg för att få en uppfattning hur rymlig en sko är relativt en annan. Och för att se hur passformen förändras om man går upp eller ner i storlek.
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 09:14Om du nu ändå vill beställa från nätet - varför inte helt enkelt beställa från något ställe med gratis returfrakt? Beställ två par, skick tillbaka det ena när du har testat. Då undvikar du även att använda dig av butikens service utan att ge tillbaka.
Om du nu ändå vill beställa från nätet - varför inte helt enkelt beställa från något ställe med gratis returfrakt? Beställ två par, skick tillbaka det ena när du har testat. Då undvikar du även att använda dig av butikens service utan att ge tillbaka.
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 11:20Niklas: Jag hoppas verkligen att du inte varierar i vikt själv mer än 50gram mellan två löppass för då blir det ju heeeelt annorlunda när man försöker jämföra passen. 😉
Niklas: Jag hoppas verkligen att du inte varierar i vikt själv mer än 50gram mellan två löppass för då blir det ju heeeelt annorlunda när man försöker jämföra passen. 😉
Quote from Funbeat user on 5 November 2012, 15:06Jag var inne och kollade lite på löplabbet men de är också lite som en nätbutik, inte särskilt många storlekar inne. Stadium var lite bättre i antal storlekar mn ett mer begränsat urval av modeller. Ganska logiskt iofs att ju fler modeller desto färre exe
Jag var inne och kollade lite på löplabbet men de är också lite som en nätbutik, inte särskilt många storlekar inne. Stadium var lite bättre i antal storlekar mn ett mer begränsat urval av modeller. Ganska logiskt iofs att ju fler modeller desto färre exe