Quote from Guest on 13 January 2012, 16:32Jag har de senaste åren sprungit i Asics DS Trainer som har fungerat bra. Förra våren när jag började springa lite mer så tänkte jag satsa på ett par mer stabila skor för mängdträning och ett par lättare för intervaller/fart/tävling. Resultatet blev ett p
Jag har de senaste åren sprungit i Asics DS Trainer som har fungerat bra. Förra våren när jag började springa lite mer så tänkte jag satsa på ett par mer stabila skor för mängdträning och ett par lättare för intervaller/fart/tävling. Resultatet blev ett p
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 16:42Som sagt, du väger inte så mycket och är du dessutom mellanfotslöpare borde du verkligen inte behöva Kayanos. Lyssna på sjukgymnasten och se vad som händer, du har ju trots allt redan problem så hur mycket värre kan det bli egentligen? Nu är ju jag rätt e
Som sagt, du väger inte så mycket och är du dessutom mellanfotslöpare borde du verkligen inte behöva Kayanos. Lyssna på sjukgymnasten och se vad som händer, du har ju trots allt redan problem så hur mycket värre kan det bli egentligen? Nu är ju jag rätt e
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 17:50Jo Adios är ganska bra dämpad tycker jag, men kommer inte till sin rätt förrän i lite högre farter, så därför kör jag hellre enbart kvalitetspass med den. Det är ingen klockren joggingsko.
Jo Adios är ganska bra dämpad tycker jag, men kommer inte till sin rätt förrän i lite högre farter, så därför kör jag hellre enbart kvalitetspass med den. Det är ingen klockren joggingsko.
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 18:24Magnus, varför funkar dom bara vid högre farter för dej?
Magnus, varför funkar dom bara vid högre farter för dej?
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 19:23Funkar och funkar..det går ju att springa i alla farter med dom, men jag tycker de ger bäst respons när man kommer upp i steget lite mer, och de är ju tänkta just för marathondistansen, vilket jag tycker känns mycket tydligt.
Funkar och funkar..det går ju att springa i alla farter med dom, men jag tycker de ger bäst respons när man kommer upp i steget lite mer, och de är ju tänkta just för marathondistansen, vilket jag tycker känns mycket tydligt.
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 21:06Personligen så tränar jag i både Ds trainer och i Adios. Väger lätt jag med (55 kg) Har funkat bra. Tycker dock att man med fördel kan köra dom snabbare och kortare träningspassen på 20-40 min i Adiosen. Men även Ds trainer funkar ok i 4.00 -4.20 tempo. I
Personligen så tränar jag i både Ds trainer och i Adios. Väger lätt jag med (55 kg) Har funkat bra. Tycker dock att man med fördel kan köra dom snabbare och kortare träningspassen på 20-40 min i Adiosen. Men även Ds trainer funkar ok i 4.00 -4.20 tempo. I
Quote from Elias Engqvist on 13 January 2012, 21:22Jag gillar Adios - det är min mängdsko då det inte är minus is-grader ute!
Sprang tex Lidingöloppet i höstas i dom!
Jag gillar Adios - det är min mängdsko då det inte är minus is-grader ute!
Sprang tex Lidingöloppet i höstas i dom!
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 21:34Håller med. Mycket bra skor. Man kanske borde testa att köra dom flesta passen i dom själv? har ju funkat rätt ok för Haile med så.. 🙂
Håller med. Mycket bra skor. Man kanske borde testa att köra dom flesta passen i dom själv? har ju funkat rätt ok för Haile med så.. 🙂
Quote from Funbeat user on 13 January 2012, 21:53Har kört adios som mängdtränings sko jag med och jag väger nästan 90 kg. Bytte nu till ett par med lite mer matrial för att springa i under vintern, men får ont i fötterna av dom...
Har kört adios som mängdtränings sko jag med och jag väger nästan 90 kg. Bytte nu till ett par med lite mer matrial för att springa i under vintern, men får ont i fötterna av dom...
Quote from Inger Gustås on 16 January 2012, 08:40Tack så mycket för alla svar! Då kör jag helt enkelt på i dem som träningssko för tillfället.
Tack så mycket för alla svar! Då kör jag helt enkelt på i dem som träningssko för tillfället.