Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 16:14Adios funkar för en "tungviktare" (74) som mig på de flesta passen har inte märkt några problem utan dom har snarare varit bättre för mina knän etc.
Men vaderna blir ju lite trötta men det hör väl till...
Adios funkar för en "tungviktare" (74) som mig på de flesta passen har inte märkt några problem utan dom har snarare varit bättre för mina knän etc.
Men vaderna blir ju lite trötta men det hör väl till...
Quote from Inger Gustås on 16 January 2012, 16:27Jag håller med dig Gustav. Jag har aldrig känt av knän, höfter eller annat i mina Adios, däremot får jag ju stumma vader men jag antar att det är en träningssak! 🙂
Jag håller med dig Gustav. Jag har aldrig känt av knän, höfter eller annat i mina Adios, däremot får jag ju stumma vader men jag antar att det är en träningssak! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 16:30Perfekt mängdtränings alternativ till adios är ju annars adizero boston som är ganska lik adios men med lite mer dämpning.
Perfekt mängdtränings alternativ till adios är ju annars adizero boston som är ganska lik adios men med lite mer dämpning.
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 17:47Jag använde Adios på alla långa(för mig upp till 21km) pass tills Kinvaran kom men har sedan aldrig ens haft dem på foten. Prova Kinvara.
Edit: men jag väger mer än 30kg mer än dig. Hade jag varit du hade jag letat reda på den lättaste skon och då är adi
Jag använde Adios på alla långa(för mig upp till 21km) pass tills Kinvaran kom men har sedan aldrig ens haft dem på foten. Prova Kinvara.
Edit: men jag väger mer än 30kg mer än dig. Hade jag varit du hade jag letat reda på den lättaste skon och då är adi
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 20:45Jag har kört med adios sedan i somras och tycker det är en sko som funkar till det mesta. Däremot är jag också i valet och kvalet om jag skall skaffa ett par till inför stockholm maraton eller om man skulle ha något mer dämpat typ boston? Jag kan också kä
Jag har kört med adios sedan i somras och tycker det är en sko som funkar till det mesta. Däremot är jag också i valet och kvalet om jag skall skaffa ett par till inför stockholm maraton eller om man skulle ha något mer dämpat typ boston? Jag kan också kä
Quote from Funbeat user on 16 January 2012, 22:05Hade boston tidigare och tycker dom är riktigt bra! Dock så gjorde dom om dom i boston2 och nu kan jag inte ha dom längre.
Hade boston tidigare och tycker dom är riktigt bra! Dock så gjorde dom om dom i boston2 och nu kan jag inte ha dom längre.
Quote from Elias Engqvist on 17 January 2012, 00:54Vill man ha ett par skor som Adios fast tjockare är Adidas Adizero Tempo ett bra val. Dom är precis det!
Jag tycker numera att dom är FÖR tjocka och klumpiga iof men det står ett par i hallen 🙂
Vill man ha ett par skor som Adios fast tjockare är Adidas Adizero Tempo ett bra val. Dom är precis det!
Jag tycker numera att dom är FÖR tjocka och klumpiga iof men det står ett par i hallen 🙂
Quote from Inger Gustås on 17 January 2012, 09:27Spännande alternativ Christer! Igår testade jag en lite längre runda med adiosen (12,5 km), första längre rundan i dem sedan halvmaran i augusti och det kändes verkligen kanon. När jag sprungit i Kayano så har jag hela tiden känt av knä och höfter, men ig
Spännande alternativ Christer! Igår testade jag en lite längre runda med adiosen (12,5 km), första längre rundan i dem sedan halvmaran i augusti och det kändes verkligen kanon. När jag sprungit i Kayano så har jag hela tiden känt av knä och höfter, men ig
Quote from Funbeat user on 17 January 2012, 13:29Det är lite lurigt med adidas alla snarlika varianter. Jag har läst tidigare att i ordningen mest dämpning först var det: boston, adios, ace. Ligger tempo mellan boston och adios eller mer än boston?
Det är lite lurigt med adidas alla snarlika varianter. Jag har läst tidigare att i ordningen mest dämpning först var det: boston, adios, ace. Ligger tempo mellan boston och adios eller mer än boston?
Quote from Inger Gustås on 17 January 2012, 13:32Efter att ha googlat en massa på ämnet idag så bör Tempo ligga mellan Boston och Adios, men någon med mer insyn får gärna kommentera det. 🙂
Efter att ha googlat en massa på ämnet idag så bör Tempo ligga mellan Boston och Adios, men någon med mer insyn får gärna kommentera det. 🙂