Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 08:46Karin, aerobågar är inget måste men det är en stor fördel. min första båge kostade 500:- och hängde med i 3-4 år, mitt råd är att strunta i allt vad kolfiber heter och gå på någon utav de billigare varianterna, ifall längden är ställbar eller att det går
Karin, aerobågar är inget måste men det är en stor fördel. min första båge kostade 500:- och hängde med i 3-4 år, mitt råd är att strunta i allt vad kolfiber heter och gå på någon utav de billigare varianterna, ifall längden är ställbar eller att det går
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 09:30Rogo, tack!!
/Mvh
Karin
Rogo, tack!!
/Mvh
Karin
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 11:54Karin,
det viktigaste är att komma igång med det väsentligaste, träning! Den faktiska resultatskillnaden mellan aerobåge i kolfiber eller metall är försumbar (=obefintlig) jämfört med effekten av träning, iaf för oss blåbär. Den stora skillnaden är att ö
Karin,
det viktigaste är att komma igång med det väsentligaste, träning! Den faktiska resultatskillnaden mellan aerobåge i kolfiber eller metall är försumbar (=obefintlig) jämfört med effekten av träning, iaf för oss blåbär. Den stora skillnaden är att ö
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 12:29Nej, det där är båg (uschäkta!) att skillnaden är liten. För mig gör det många km/h skillnad jämfört med att ligga djupt i bocken. På en testtur i somras låg jag stadigt i 34-35 km/h med puls runt 125. Hade jag varit i bocken hade samma puls inneburit und
Nej, det där är båg (uschäkta!) att skillnaden är liten. För mig gör det många km/h skillnad jämfört med att ligga djupt i bocken. På en testtur i somras låg jag stadigt i 34-35 km/h med puls runt 125. Hade jag varit i bocken hade samma puls inneburit und
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 12:45Ja ja, men påståendet gällde ju kolfiber eller stål.
Ja ja, men påståendet gällde ju kolfiber eller stål.
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 13:05Oj, förlåt! Ja, det stämmer naturligtvis! 😀
Jag läser lite klantigt i dag!
Oj, förlåt! Ja, det stämmer naturligtvis! 😀
Jag läser lite klantigt i dag!
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 13:28Karin: Jag är amatör och kör på en mountainbikeliknande sak men med lite smalare däck. Jag satte på den första bästa billigaste bågen som dök upp på Blocket eller Tradera. Det ser naturligtvis inte snyggt ut på min cykel men jag märker skillnad. Så fort j
Karin: Jag är amatör och kör på en mountainbikeliknande sak men med lite smalare däck. Jag satte på den första bästa billigaste bågen som dök upp på Blocket eller Tradera. Det ser naturligtvis inte snyggt ut på min cykel men jag märker skillnad. Så fort j
Quote from Funbeat user on 8 March 2010, 16:19"Viktskillnaden borde väl kunna jämföras med om du tagit ett extra glas vatten innan du stack iväg."
Tack Tord! det vart nog det bästa jag hört på länge!(t+)
"Viktskillnaden borde väl kunna jämföras med om du tagit ett extra glas vatten innan du stack iväg."
Tack Tord! det vart nog det bästa jag hört på länge!(t+)
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 21:32Hej,
Är det någon som vet nån om märket Canyon?
Har hittat en tri-cykel till bra pris som jag är sugen på.
Hej,
Är det någon som vet nån om märket Canyon?
Har hittat en tri-cykel till bra pris som jag är sugen på.
Quote from Funbeat user on 9 March 2010, 22:01Canyon är bra grejer!
Canyon är bra grejer!