Quote from Lisa Bringhed on 29 September 2009, 16:20Dan, I Motala finns Lewasport (http://www.lewasport.se/). Där säljs Profile Design.
Dan, I Motala finns Lewasport (http://www.lewasport.se/). Där säljs Profile Design.
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 16:46Reine, den jag nämner funkar utmärkt med "vingar", eftersom vingstyren ändå har ca 10-15 cm i mitten som är cirkulärt i tvärsnitt (jag använde mitt på ett styre med vingprofil tidigare, så jag vet). Den sitter så smalt att det räcker, men man kan ändå få
Reine, den jag nämner funkar utmärkt med "vingar", eftersom vingstyren ändå har ca 10-15 cm i mitten som är cirkulärt i tvärsnitt (jag använde mitt på ett styre med vingprofil tidigare, så jag vet). Den sitter så smalt att det räcker, men man kan ändå få
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 17:21På t ex Happy hittar ni begagnade tempostyren ganska ofta.
På t ex Happy hittar ni begagnade tempostyren ganska ofta.
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 19:22Bra tips med lewa! Att jag inte tänkte på det själv - jag var ju där hos henne och köpte min våtdräkt för kanske 6 år sen eller så. Oj, vad mycket prylar det fanns där!
Bra tips med lewa! Att jag inte tänkte på det själv - jag var ju där hos henne och köpte min våtdräkt för kanske 6 år sen eller så. Oj, vad mycket prylar det fanns där!
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 20:16Jag köpte mitt på happymtb och sen har jag köpt till växelreglage och bromshandtag.
Jag köpte mitt på happymtb och sen har jag köpt till växelreglage och bromshandtag.
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 20:28Diametern låter som ett rakt styre, dvs inte bockstyre. Och dessutom uppmätt där handtagen är, inte nära mitten där styret är fastsatt i styrstammen.
Hur som helst, så går det mesta att fixa med distanser av olika slag. Problemet är att hitta en lösning
Diametern låter som ett rakt styre, dvs inte bockstyre. Och dessutom uppmätt där handtagen är, inte nära mitten där styret är fastsatt i styrstammen.
Hur som helst, så går det mesta att fixa med distanser av olika slag. Problemet är att hitta en lösning
Quote from Funbeat user on 29 September 2009, 20:40Är det olika diameter på handtagen?
Är det olika diameter på handtagen?
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 09:01Kanon, tack för tipsen, ska börja lite detektivarbete nu..
Kanon, tack för tipsen, ska börja lite detektivarbete nu..
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 12:30Hej,
Rasmus Olsson skrev:
>Diametern låter som ett rakt styre, dvs inte bockstyre. Och dessutom uppmätt där
>handtagen är, inte nära mitten där styret är fastsatt i styrstammen.
Stämmer, detta är ett rakt MTB-styre, men däremot är diametern uppmätt alld
Hej,
Rasmus Olsson skrev:
>Diametern låter som ett rakt styre, dvs inte bockstyre. Och dessutom uppmätt där
>handtagen är, inte nära mitten där styret är fastsatt i styrstammen.
Stämmer, detta är ett rakt MTB-styre, men däremot är diametern uppmätt alld
Quote from Funbeat user on 30 September 2009, 12:55Stål är nog för hårt och för glatt för att funka bra. Aluminium är mjukt och formar sig bättre efter ojämnheter och ger bättre fäste. Det är iaf min hypotes.
Stål är nog för hårt och för glatt för att funka bra. Aluminium är mjukt och formar sig bättre efter ojämnheter och ger bättre fäste. Det är iaf min hypotes.